Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK)
-
Zo kan niemand je stoppen hoor @Renkie_NL
-
Sil nu officiel onttroont?
-
@vinnievuik_nl
Die wedstrijd is eigenlijk wel typerend voor mijn tweede seizoenshelft: ineens wil niets meer lukken. -
@Robbiebb_NL
Met maar liefst 14 punten achterstand gaat het hem dit jaar helaas niet meer worden.Met nog 3 wedstrijden te gaan, gaat het tussen @Dave-Jansen_NL (2x thuis, 1x uit) en @Renkie_NL (1x thuis, 2x uit). Persoonlijk verwacht ik dat Renkie deze voorsprong niet meer weg gaat geven.
-
Mijn mentor en osm idool gaat wss winnen. Lekkah
-
@glennevire_nl ik dacht dat ik je OSM idool was... Jammer dit weer Kyrill..
-
@putse-boys_nl :') Daarvoor heb ik tevaak van je gewonnen
-
@glennevire_nl said in Discussietopic Open Nederlandse Kampioenschappen (ONK):
@putse-boys_nl :') Daarvoor heb ik tevaak van je gewonnen
ergens jammer dat je weer bent begonnen Kyrill, anders was ik de laatste manager tegen wie je ooit gespeeld had
-
@dave-jansen_nl dat kan ik me niet eens herinneren en ik heb al goed geheugen hehe. Maar ongeacht resultaat(en) ik speel graag tegen jou!
-
Gefeliciteerd Raymond, nu officieel Nederlands Kampioen OSM!
Ons duel morgen gaat voor jou nergens meer over. Ik doe nog een gooi naar de derde plek, maar verwacht niet dat Jopie nog punten gaat laten liggen thuis.
-
Gefeliciteerd maat!
-
@vinnievuik_nl
Bedankt Vinnie, het was een zwaarbevochten seizoen. Maar uiteindelijk zeer tevreden hoe het gegaan is. Ik had zelfs een redelijke start, maar later kwam alles goed.
Morgen doe ik mijn sportieve plicht uiteraard. -
@estorilazi_nl
Thanks man! -
@Renkie_NL
Wat ik vooral opvallend vind is dat je het met heel veel 4231 voor elkaar hebt gekregen. Op een of andere manier lukte het jou bijna altijd om met een klein verschil te winnen. Silvester, Dave en ik hebben alle drie meer gescoord dan jij. Bij Mourinho in de leer geweest denk ik? -
Proficiat @Renkie_NL !
Zeker ook proficiat aan onze Golden Glory - manager die op een mooie 10e plaats staat! @jonesy_NL
-
Gefeliciteerd maatje @Renkie_NL ben ik de enige die het goed gezien heeft
Top gedaan!
-
Gefeliciteerd Renkie
-
Bedankt allen!