Tussenstanden CrewCup
-
-
Heerlijk heel seizoen 2e staan en op laatste wedstrijd naar plek 1
-
@donkerblauw_nl Netjes gedaan hoor
-
All time ranking
-
Dankjewel kerel. Dat zijn nog eens mooie complimenten. Een van de doelstellingen die ik voor de crew in gedachten had was het opklimmen van de 1e klasse terug naar CL niveau. Het was een lange reis en ook dit was gevoelsmatig een lang seizoen! Het is jullie gegund!
-
Zoals ieder gewend is, zullen de standen van de CC om de paar dagen hier geplaatst worden
-
De eerste niet veel zeggende tussenstanden. Woensdag post ik een nieuwe update en vanaf dan neemt Maris het opnieuw over als ze terug is van reis.
-
This post is deleted!
-
-
Aangezien ik denk dat Maris druk is, even een nieuwe tussenstand.
-
Tussenstanden na speeldag 14
-
Vanavond na de sim, volgt een volgende tussenstand.
Dus mocht je er goed op willen staan... -
-
@maricja_nl geen europa league? omdat we nu eerste staan word het niet gepost
-
-
@wooper_nl said in Tussenstanden CrewCup:
@dave-jansen_nl De stand klopte niet, daarom heb ik die even er van tussen gehaald.
ja geen probleem toch, je weet toch dat ik je zit te stangen
-
@dave-jansen_nl Waren wat ds omgewisseld in de EL , maar staat nu goed en had gisteren verderop de dag de stand er weer tussen gezet in de post
-
@maricja_nl said in Tussenstanden CrewCup:
@dave-jansen_nl Waren wat ds omgewisseld in de EL , maar staat nu goed en had gisteren verderop de dag de stand er weer tussen gezet in de post
we staan toch geen eerste hahaha, maar wel weer lekker spannend
-
@dave-jansen_nl Het is zeker spannend. Deze ochtend volgt er een juiste update van de tussenstanden Met het einde die in zicht komt, zal iedereen ongetwijfeld willen weten hoe het ervoor staat