Tussenstanden CrewCup
-
Thomas, bedankt weer voor het posten van de bekerwedstrijden! Er zijn nog geen punten voor de beker in deze tussenstand verwerkt.
-
@raakie_nl
Bedankt. Altijd leuk om een compliment te ontvangen. -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Bekerfinale
(Dank aan @PieterHofstra_NL5)Dit maakt de uitslag:
Het zal er morgen om spannen wie wint. Veel geluk Peter-M. , @raakie_NL , @ouwe-gum_NL , @leonvangaal_nl , @dollexdries_NL en @Frits-Dijker_NL !! -
-
Bekertoernooi ook voorbij:
Morgen laatste wedstrijd, naar mijn idee kan er niet zo gek meer veranderen in de sheet, maar gaan het zien.
-
-
-
Eindstand Crew Cup 59: Eredivisie A
Na een bloeddorstige strijd, waarbij geen bloed aan te pas kwam, is er eindelijk een winnaar in de Eredivisie A. Het team dat gaat promoveren naar de Europa League is.... tromgeroffel.... NFSC! Gefeliciteerd @Peter-M., @raakie_NL, en @ouwe-gum_NL!
Dit was hun weg naar de eindzege:
De totale ranglijst op een rijtje:
En natuurlijk de managerlijst:
Voor wie zijn geheugen wilt opfrissen hierbij nogmaals de uitslagen van de bekerwedstrijden van de kwartfinales tot en met de finale:
Hopelijk heeft iedereen een leuk seizoen gehad. Wellicht tot de volgende keer! :thumbsup_tone2:
-
-
Eindstand Eredivisie B
Gefeliciteerd Art of Soccer, volgens mij bijna het hele seizoen boven aangestaan. Netjes gedaan. Ook complimenten voor FC Voetsiebal, voor mij een wat onbekendere crew. Jullie hebben een goed seizoen gedraaid en hebben het Art of Soccer nog echt wel lastig gemaakt. Voor ons een drama seizoen, hopelijk kunnen we onszelf revancheren komende editie.
Tot volgend seizoen!