Tussenstanden CrewCup
-
Dat is te vroeg, en huntah en santheman 11 staan precies andersom op de ranglijst
-
@jopie1313_nl Nee hoor, was niet te vroeg
-
@jopie1313_nl dit is een tussenstand van gisteren, kan inderdaad zijn dat de plekken weer zijn schoven
-
@yassin-mansousri_nl Yassin, ik krijg continu het gevoel dat je geen idee hebt waar je over praat.
Verder een spannende ontknoping bij ons. Wij moeten wat strategische keuzes maken vrees ik, na de tegenvaller van gisteren.
-
@santheman11_nl Een verschil van meer dan 1000 Punten is toch niet in te halen in 2 wedstrijden... Strafpunten lijkt de enige optie
-
Tuurlijk wel.
Sowieso is alles in de CL 200%
Als Imperium de 1e plaats verliest scheelt dat ze 200 voor doelstelling en dan staan ze ook gelijk niet meer op ds is 100 x 2 is al 600.
2e plaats krijgt ook 200 punten er weer bij is al 800.Zo snel kan het gaan dus..
-
@santheman11_nl said in Tussenstanden CrewCup:
@yassin-mansousri_nl Yassin, ik krijg continu het gevoel dat je geen idee hebt waar je over praat.
Verder een spannende ontknoping bij ons. Wij moeten wat strategische keuzes maken vrees ik, na de tegenvaller van gisteren.
Hij praat veel poep, zouden ze ook is een forumban voor moeten geven.......
-
Jammer genoeg weer geen promotie. We blijven eraan werken. Op naar een volgende editie!
-
Vrij uniek dat het na 37 competitiewedstrijden nog altijd niet beslist is, al hebben we wel een klein wondertje nodig wil het nog onze kant opvallen. Maar goed, het blijft OSM natuurlijk
-
@jesperv95_nl
Competitiecoëfficiënt voor CL is 1,5 toch, en geen 2,0? -
@vinnievuik_nl In de regels staat 200% lees ik
-
Kan je nagaan hoe lang ik al geen CL meer heb gespeeld
Tegenwoordig actief in de rol van motivational speaker... -
@vinnievuik_nl Je bent op pensioen.
-
@memphis-united_nl Wij zullen een wonder nodig hebben, zoals jullie die eergisteren hebben gehad toen Roland een puntje haalde bij Jopie. Als Stef vanavond de kop overneemt van Jopie, dan zijn jullie kampioen. En dat scenario ligt best voor de hand, aangezien Stef thuisvoordeel heeft. Maar goed, ook dan is het verschil (13 punten!) minimaal, waardoor iedereen van ons zal moeten winnen.
-
@santheman11_nl En "ons" is GF en wij zelf.
-
@santheman11_nl Ik was inderdaad iets te negatief over onze kansen. De bekerwinst van Mike heeft ons wat meer perspectief gegeven.
Al moet Stef niet alleen van Jopie zien te winnen, maar ook nog eens met twee doelpunten verschil. Dat maakt het al een stuk lastiger. Mocht het gebeuren, dan kan inderdaad werkelijk ieder puntje inderdaad beslissend zijn voor CC-winst. In ieder geval een razend spannende ontknoping op deze manier. Ik ben benieuwd wat er vanavond uit de engine komt rollen!
-
Gefeliciteerd met de overwinning heren van Imperium! De verschillen waren klein, maar uiteindelijk de terechte winnaar denk ik zo