Tussenstanden CrewCup
-
Jammer genoeg weer geen promotie. We blijven eraan werken. Op naar een volgende editie!
-
Vrij uniek dat het na 37 competitiewedstrijden nog altijd niet beslist is, al hebben we wel een klein wondertje nodig wil het nog onze kant opvallen. Maar goed, het blijft OSM natuurlijk
-
@jesperv95_nl
Competitiecoëfficiënt voor CL is 1,5 toch, en geen 2,0? -
@vinnievuik_nl In de regels staat 200% lees ik
-
Kan je nagaan hoe lang ik al geen CL meer heb gespeeld
Tegenwoordig actief in de rol van motivational speaker... -
@vinnievuik_nl Je bent op pensioen.
-
@memphis-united_nl Wij zullen een wonder nodig hebben, zoals jullie die eergisteren hebben gehad toen Roland een puntje haalde bij Jopie. Als Stef vanavond de kop overneemt van Jopie, dan zijn jullie kampioen. En dat scenario ligt best voor de hand, aangezien Stef thuisvoordeel heeft. Maar goed, ook dan is het verschil (13 punten!) minimaal, waardoor iedereen van ons zal moeten winnen.
-
@santheman11_nl En "ons" is GF en wij zelf.
-
@santheman11_nl Ik was inderdaad iets te negatief over onze kansen. De bekerwinst van Mike heeft ons wat meer perspectief gegeven.
Al moet Stef niet alleen van Jopie zien te winnen, maar ook nog eens met twee doelpunten verschil. Dat maakt het al een stuk lastiger. Mocht het gebeuren, dan kan inderdaad werkelijk ieder puntje inderdaad beslissend zijn voor CC-winst. In ieder geval een razend spannende ontknoping op deze manier. Ik ben benieuwd wat er vanavond uit de engine komt rollen!
-
Gefeliciteerd met de overwinning heren van Imperium! De verschillen waren klein, maar uiteindelijk de terechte winnaar denk ik zo
-
Gefeliciteerd Imperium en Goodfellas. Jullie waren niet bij te houden voor ons. Ondanks 3x doelstelling toch een relatief anoniem seizoen in de middenmoot dit keer
-
Gefeliciteerd Imperium. Klasse gepresteerd.
-
Gefeliciteerd Imperium en Goodfellas
-
De eindstanden op alle velden (behalve Eredivisie A)! Van harte Imperium en Looking For Silverware! Helaas zullen wijzelf voor de eerste keer sinds OSM 3.0 degraderen. Na het binnenhalen van het CK hebben we te weinig kunnen brengen in de CC en hebben we geen moment mee kunnen doen om de knikkers. We vertrouwen erop dat we komend seizoen het tij weer zullen keren en hopen dat ze in de CL voor ons een stoeltje warm houden.
-
Bedankt mannen , was idd heel spannend tot het einde. Op naar de volgende editie.
-
@memphis-united_nl Thanks. Uiteindelijk nog op zijn pootjes terecht gekomen en iedereen op ds. Mooie editie en top dat we hem hebben kunnen prolongeren. Waar we in de CK de focus helaas een beetje lieten lopen, konden we dat hier wel vasthouden.