Tussenstanden CrewCup
-
De tussenstanden na speelronde 15.
-
De tussenstanden na speelronde 18.
-
De tussenstanden na speelronde 21.
-
Volgens mij klopt er iets niet bij de tussenstand van de tweede klasse. De Musketiers hebben meer punten dan de Verlenging, maar De Musketiers staan tweede. Moeten zij niet eerste staan?
-
@Pi1977_NL
Dankjewel voor je bericht!Ik heb het even nagekeken en er stond een fout in de formule van ''Heuvelke''.
Dus de volgorde klopte wel maar het aantal punten van Heuvelke niet.
Ik heb aangepast en nu zou het moeten kloppen. -
De tussenstanden na speelronde 24.
-
De tussenstanden na speelronde 26.
-
De tussenstanden na speelronde 29
-
@wooper_NL mijn punten kloppen weer niet!!
-
CC is alweer voorbij gevlogen. Proficiat aan de Verlenging met de promotie. Bedankt @wooper_NL voor de organisatie
-
Eindstanden crewcup.
Het was in meerdere competities spannend tot de laatste speelronde!
Proficiat aan de crews die gepromoveerd zijn, en proficiat aan LFS voor de winst in de CL!
-
Proficiat LFS met de eindwinst!
Proficiat aan alle crews die promoveren naar een hogere divisie!
Dank aan alle crews die hen ingeschreven hebben voor deze editie. Vergeet jullie niet in te schrijven voor de volgende editie!
-
-
Dave, bedankt! Goed om te zien dat jullie weer terug zijn ja!
-
Proficiat LFS !
Jammer dat wij net niet konden stunten
Op naar de volgende CC, hopelijk kunnen we daar ook weer goed meedraaien en er een leuk seizoen van maken! Met GF erbij zal het er niet makkelijker op worden ^^
Succes alvast ! -
Lekkere eindsprint boys van GF
-
Sorry voor de lichte vertraging, maar hier zijn ze dan de eerste tussenstanden van CC76. Speelronde 6 voor alle divisies behalve de EL, die zitten nu in speelronde 5.
-
-
Volgens mij klopt het puntenaantal van Gaitwanker van de Musketiers in de tweede klasse niet. Hij heeft net zoveel punten als na speelronde 6, maar heeft ondertussen wel punten gehaald in de competitie en zijn plek op de ranglijst is hetzelfde, dus hij moet zeker meer punten hebben dan de vorige keer
-
Zijn de strafpunten er al af genomen?