Tussenstanden CrewCup
-
@Sir-Devroe_NL said in Tussenstanden CrewCup:
@PurpleColor_NL @wooper_NL @Yassin-Mansousri_NL
Ik begrijp jullie redenering totaal niet. Ik denk dat we terecht 1e geworden zijn in onze poule. Het is onze schuld niet dat iemand anders onze DS1 heeft ingenomen en dat we een DS13 in de plaats hebben gekregen. Om dan het team met de slechtste teamwaarde van de hele competitie toch een DS1 toe te kennen, gaat echt mijn petje te boven. Jammer ook van Kogelvangers dat ze het op die manier spelen. We hebben 30 speeldagen vol met onze crew alles gepland om te promoveren en dan dit. Hopelijk krijg ik mijn crew members verkocht dat we weer in 2ze klasse terecht zijn gekomen ...
Zoals ik jullie al uitgelegd heb: VV kogelvangers heeft een lager gemiddelde (6). De score klopt niet omwille van die doelstelling. Daarom hebben we het gemiddelde genomen van de eindpositities.
Alsook heeft er iemand van uw crew 6 oefenwedstrijden gespeeld.
Doordat jullie een lager gemiddelde + de strafpunten hebben is het duidelijk dat VV kogelvangers de divisie gewonnen hebben.
-
De eerste tussenstanden van CC75
-
Bij Golden Glory 2 staat dat Staagh ds1 heeft maar dit moet ds4 zijn.
-
De tussenstanden na speelronde 9
-
De tussenstanden na speelronde 13.
-
De tussenstanden na speelronde 15.
-
De tussenstanden na speelronde 18.
-
De tussenstanden na speelronde 21.
-
Volgens mij klopt er iets niet bij de tussenstand van de tweede klasse. De Musketiers hebben meer punten dan de Verlenging, maar De Musketiers staan tweede. Moeten zij niet eerste staan?
-
@Pi1977_NL
Dankjewel voor je bericht!Ik heb het even nagekeken en er stond een fout in de formule van ''Heuvelke''.
Dus de volgorde klopte wel maar het aantal punten van Heuvelke niet.
Ik heb aangepast en nu zou het moeten kloppen. -
De tussenstanden na speelronde 24.
-
De tussenstanden na speelronde 26.
-
De tussenstanden na speelronde 29
-
@wooper_NL mijn punten kloppen weer niet!!
-
CC is alweer voorbij gevlogen. Proficiat aan de Verlenging met de promotie. Bedankt @wooper_NL voor de organisatie
-
Eindstanden crewcup.
Het was in meerdere competities spannend tot de laatste speelronde!
Proficiat aan de crews die gepromoveerd zijn, en proficiat aan LFS voor de winst in de CL!
-
Proficiat LFS met de eindwinst!
Proficiat aan alle crews die promoveren naar een hogere divisie!
Dank aan alle crews die hen ingeschreven hebben voor deze editie. Vergeet jullie niet in te schrijven voor de volgende editie!
-
-
Dave, bedankt! Goed om te zien dat jullie weer terug zijn ja!
-
Proficiat LFS !
Jammer dat wij net niet konden stunten
Op naar de volgende CC, hopelijk kunnen we daar ook weer goed meedraaien en er een leuk seizoen van maken! Met GF erbij zal het er niet makkelijker op worden ^^
Succes alvast !