Imperium: Café
-
1: Sander(jep) Africa All Stars
2: Harbert Argentina
3: Patrick Belgium
4: Raymond Brazil
5: ch1LLWAVE Czechoslovakia
6: Robert2709 England
7: Thomass1025 France
8. Mark_van_V Germany
9: Glennevire Italy
10: J. Cleij Netherlands
11: Leon van Gaal Portugal
12: FerryFR010 Scandinavia
13. FC Toulouse Soviet Union
14: Robbiebb Spain
15: Dave Jansen Sweden
16: Kevin Wybo Turkey
17: Fc DerroY UK and Ireland
18: PowerShot Stef Uruguay
19: Memphis United World All Stars
20: doeliero YugoslaviaIk zal om 20:35 competitie aanmaken en nu PM's versturen.
Dit is de lijst. Welkom en veel plezier en succes iedereen. Leuk dat jullie meedoen!! BT toegestaan, versnelde timer uit, geen club compensatie, trainingskampen uit, oefenen toegestaan met toestemming van andere partij. -
Iedereen zit er in. Alleen @Thomass1025_NL en @Sanderjep15_NL nog niet, alle Goodfellas leden, Imperium leden , BNC en crewlozen veel plezier en succes!! 50% kans dat je doel haalt iedereen ds10 en 20 teams hehe
-
@J-Cleij_NL kent helaas de regels van zijn eigen crewcomp niet. Hij oefent ongevraagd
-
@Robbiebb_NL Heb het in de groep gegooid, zal niet meer voorkomen
-
@Dave-Jansen_NL Thnx maatje. Jullie van Goodfellas ook heel veel plezier en succes. @Robbiebb_NL PMde mij ook al dat jullie alle prijzen gaan meenemen dus daar houd ik hem aan
Ik kan iig zeggen dat ik vrij onconventioneel ga spelen -
@Sanderjep15_NL geef het ook maar aan de andere gastspelers door, nu moest er 1 van de benecrew ( @ch1LLWAVE_NL ) weer ongevraagd oefenen (vast vanwege zn pak slaag )
-
Koploper na 3-0 winst met lange bal :lol: Wel met 9vs14 schoten xD
-
@Glennevire_NL Zeer effectief dus... ben je er zo een
-
@BolaBranca_NL67 (nog) niet maar als t kan worden maar al te graag. Jaren in grote competities veels te veel kansen en te weinig goals. Als ik dan efficient kan zijn met wat eigenlijk voor CC en CK formatie en taktiek losing taktiek is zeg ik fuck yeah dit speel ik.
-
Wat een matige start zeg. Het gaat altijd mis zodra ik aanvallend probeer te spelen
-
Het was een interessante eerste speelronde xD
Alleen Stef en Robbie gewonnen van GF -
@Glennevire_NL niet te bang worden he haha
-
@Memphis-United_NL said in Imperium: Café:
Wat een matige start zeg. Het gaat altijd mis zodra ik aanvallend probeer te spelen
Ik ken dat in KL 1, dat is pas een dramatische start. Hoop het tij morgen te keren tegen jou Alex. Je bent toch koploper, moeten we het gat even kleiner zien te maken. Alleen mijn moraal is ook lekker drama.
-
@Robbiebb_NL jou lijkt 325 spelen een winnende taktiek? xD
Wel props voor proberen...... -
nee vergeten in te stellen
-
@Robbiebb_NL Het kan de beste overkomen...
-
Iedereen had @Geert-van-h-_NL al bedankt in de whatsapp groep. Ik zit daar niet meer in en ik houd graag van tekstjes schrijven. Geert, grote vriend!! Zeg eerlijk we hadden twijfels of we naast Patrick jou ook moesten erbij nemen. Wat ben je een gezellige , leuke en lieve kerel. Je bent gigantisch gegroeid bij Imperium en heb jezelf steeds opnieuw zitten uitvinden. Af en toe had je met battle's of CC whatever beetje moeite met teambouwen. Maar ook daar werd je steeds beter en beter in. Ik gaf je een keer een 433 taktiek met lage/afwachten pressie en die heb jij nog beter gemaakt door bijvoorbeeld aanval help mid in te stellen. Je hebt mooie en toffe design's gemaakt voor onze crewpage. Je kwam binnen als een osm puppy en bent nu weggegaan als een boss/man. Je had een van de laagste rankings maar hell je staat nu zelfs rond de 60 plaatsen hoger op de ranking dan @Renkie_NL onze beheerder.
Laat ik ook openbaar gooien wat ik jezelf al verteld heb jij hebt voor ONS nooit tegengevallen. Zo nu en dan de verwachtinigen zelfs overtroffen en een van de hoogtepunten natuurlijk ook heel dichtbij promotie naar Kl1 vorig seizoen met Lille.
Je was een hele fijne , chille , coole en geduldige crewgenoot. Sommige van ons waaronder ik ZIJN ook zeker eens met je kritiek dat wij te fanatiek zijn geworden, dat klopt zeker. Alleen voor mijn gevoel was het altijd een MOGEN niet een MOETEN maar ik snap dat jij niet altijd als mogen zag, ik zelf ook niet. Ik wens je veel plezier en succes verder met osm , ga je zeker missen. En ik hoop dat je je op je plek gaat voelen bij Goud waar je niet voor goud hoeft te gaan. Proost!!! -
@Glennevire_NL mooie woorden Kyrill.
-
@alex7ander7_NL dankjewel Alexander