Imperium: Café
-
@Geert-van-h._NL said in Imperium: Café:
Goedemiddag allemaal, mijn plan dit weekend is om een SSD in mijn Macbook te installeren om nog sneller OSM te kunnen spelen. Jullie plannen?
Kijk der maar mee uit.. Zelf ook ooit gedaan om sneller OSM te kunnen spelen. Nu is 't niets meer dan een stuk schroot.
-
@Vertrigo_NL Eigenlijk om mobile apps te maken(Apple/Android) en web development(websites/...), beetje sarcastisch bedoeld die osm spelen had je ook zo een caddy waar je ssd moet indoen en die je dan in de plaats van je cd kon steken?
-
@Geert-van-h._NL haha snap dat het sarcastisch is
Had/heb zelf een macbook uit 2011 met een dvd drive. Die is er nu uit ja Op het moment ligt de mijne bij apple ter reparatie..
-
@Vertrigo_NL Dat is wel minder, hopelijk komt het nog goed. Heb een MacBook Pro(medio 2012) refurbished gekocht, ga er zaterdag eens werk van maken.
-
@Vertrigo_NL Het is me gelukt, slechts 1 schroef moeten kapot boren SSD doet het prima!
-
@Vertrigo_NL Het is me gelukt, slechts 1 schroef moeten kapot boren SSD doet het prima!
Nice! Heb net de mijne mogen ophalen bij de apple store in Den Haag. Loopt ook weer als een zonnetje, en niks hoeven betalen voor de reparatie ondanks dat tie uit 2011 is
-
@Vertrigo_NL Netjes toch! Kan je weer even verder, specifieke plannen er nog mee?
-
Goedemorgen @Vertrigo_NL en @Geert-van-h-_NL kan ik als barman wat betekenen voor jullie op deze vroege maandag ochtend? Zelf van 8:00-8:25 wezen hardlopen. Had gehoopt langer vol te houden maar goed woensdag, vrijdag en zondag weer pogingen
-
@Glennevire_NL lekker man! Doe mij maar een dubbele espresso, daarna heb ik m'n ogen eens fatsoenlijk open
-
@Glennevire_NL Netjes Kyrill, niet slecht zo direct na het weekend Voor mij een whiskey, is nog koud buiten, maar beter weer op komst
-
@Glennevire_NL Netjes Kyrill, niet slecht zo direct na het weekend Voor mij een whiskey, is nog koud buiten, maar beter weer op komst
Drinkze heren... OSM gaat kut bij mij Eergisteren 3 nederlagen bij 3 teams.. Gisteren 1 winst 2 verlies vanavond 1 gelijk en 2 verlies
-
@Glennevire_NL Scholl! Jammer, vandaag ook even een mindere dag gehad, maar wel net iets beter dan Barca vanavond haha
-
Doe geen domme dingen Kyrill!!!
-
wel rustig hier
-
Ajax heb net gewonnen
-
@JOPIE1313_NL said in Imperium: Café:
Ajax heb net gewonnen
De enige club nog die overgebleven is in Europa. Dat is wel mooi!
-
@Renkie_NL Idd, in België nog 3 teams bij de laatste 16, Gent schakelde Tottenham uit op zich Fifa's. Anderlecht in de laatste minuut nog een onverdiende uitgoal gemaakt & Genk schakelde Astra uit. Helaas zie ik geen van die 3 nog een ronde verder gaan... Ajax daarentegen misschien wel.
-
Goedemorgen. Alles goed iedereen? Net jaaropgave 2016 bij Belastingsdienst... Ga 155 euro terugkrijgen jeeeej. Stuk fijner dan 1300 moeten terugbetalen hahhahaha :')
-
@Glennevire_NL Het weekend is alweer voorbij gevlogen helaas, verder alles goed, met jou? Had ik vorig jaar ook bij de belastingen. Dit jaar zal het wat anders zijn
-
De mooie woorden van Kyrill op zijn 1 jaar en 1 dag lid zijnde van Imperium; "Ten eerste @Raymond Renken en @Sander(jep15) bedanken voor deelname aan allereerste crewcompetitie in Macedonie dacht ik of was t Oostenrijk 2... Denk t laatste..Oorspronkelijk zouden we halverwege evalueren en na afloop besluit maken. Na een toch wel historische 3-3 bij Sanderjep met een 442 van mijn kant besloten met Ray toen der tijd direct toe te treden tot deze geweldige crew Imperium. Coach Karel was niet mee eens met mijn ranking van om en nabij 1200-1500 en vertrok. Hier kwam in een groep met @Harbert(Imperium) Renkie Sander en Jeroen. Ik vond al snel heel leuk en gezellig. Later kwam @Mark Van Vroonhoven erbij en op mijn aandringen en aanraden @Erik Jopie twee hele fijne kerels die uitstekend bouwen en presteren. Dat ze voor Ajax zijn zien we door de vingers. Daarna hadden we op sneaky manier dat we moesten stilhouden @Patrick Kuijf @Geert Van Hoef aangetrokken. Mijn hoogtepunt vond ik zelf 9e worden in CC EL met Hull op een punt van de nummer 7. Kampioen nog niet geworden in onze crewcompetitie maar een 7e plek met ds13 in Mexico vond ik zelf erg lekker. Het is en werd hier steeds gezelliger. We hebben veel geleerd van elkaar qua bouwen en taktieken.En als kers op de taart kwam @Sander(santheman11) erbij met wie ik niet altijd Eye to Eye zie maar wel een soort Raul/Pirlo van osm wereld vind. Onze eerste whatsapp periode was vooral voor 99%door mij wat stroef maar nu toch zeker al een maand zie ik dat het erg goed gaat. De battles tegen Goodfellas waarvan we laatste wonnen ook al haalde ik mijn doel niet vond ik erg mooi en fijn. Ik vind jullie ja ga toch zeggen heel lief aardig en behulpzaam. Al mijn persoonlijke osm doelen zijn of gaan hier in vervulling. CC CL ga ik binnenkort spelen en eigenkracht promoveren naar KL2 is eindelijk gelukt. Alleen top 100 worden is helaas nog niet gerealiseerd maar werk er keihard aan. Ook als ik dat heb gehaald blijf ik gewoon hier. Vind ons zeker laatste 3 maanden gelijkwaardig aan Goodfellas en zal mijn uiterste best doen voor lijfsbehoud in CL zo niet hebben we 110% gegeven. Ik zou zeggen proost ware het niet ik laatste 14 dagen al zeker 11 alcohol op heb."