Imperium: Café
-
@zork-angels_nl morguh Freddie jij maakt toch je eigen sushi met al die guppies die je vangt? nee komt wel goed joh . Je kan het ook ophalen hier met die heftruck van je. Maar bedankt voor je lieve berichtje op het forum. Vind jou ook een topper alleen sorry de beste manager ben je dan weer net niet. .zelfde als mij hier ook net niet maar komt goed fredje
-
@carphunter79_nl klopt helemaal wat je zegt!
-
11uur, doe die deur open, ik heb trek in een uitsmijter. Dat wordt hier toch wel geserveerd? Van een nummer 1 crew mag je dat verwachten vind ik.
-
@frits-van-turenhout_nl Rob smijt je er wel ff uit, dat is onze barman/portier .
-
@Frits-van-Turenhout_NL helaas heeft renkie zich weer verslapen vandaag,hij had bardienst vandaag....
Onze oprechte excuses en we zullen passende maatregelen nemen tegen @Renkie_NL . -
@frits-van-turenhout_nl said in Imperium: Café:
11uur, doe die deur open, ik heb trek in een uitsmijter. Dat wordt hier toch wel geserveerd? Van een nummer 1 crew mag je dat verwachten vind ik.
voor zo een legende als jou maken we er zelfs 1 extra
-
@zork-angels_nl Zorg maar dat die morgen op post is.
-
@frits-van-turenhout_nl Als Andy kookt zou ik gewoon een broodje choco vragen hoor.
-
@wooper_nl Andy??? Koken??? Laat me niet lachen
-
@andy-vanmechelen_nl Ik zal dit café eens dichtdoen...
-
@zork-angels_nl Hoe was de sfeer hier in het cafe vanmiddag? Beetje genoten manne van de klassieker?
-
@furrax_nl Wat voor bestrijdingsmiddel had je gebruikt?? Was wel een goeie man geen kakkerlak meer te bekennen hier🤩 doe mij maar een lekker bakkie weer en laat het cafe maar effe goed door luchten. Want er hing me een lucht daar zitte weer in hun dooie struikies waar ze vandaan kwamen
-
@carphunter79_nl lip dicht jij!
Je bent hier te gast -
@zork-angels_nl Gelukkig hebben jullie Andy. Je café mag open blijven tot 23 uur.
-
@wooper_nl gelukkig wel,kunnen we gewoon de Belgische sluitingstijden aanhouden
Wel zo gezellig! (Tenminste als @Carphunter79_NL wegblijft ) -
@zork-angels_nl Om het jaar toch een beetje netjes af te sluiten. Wens ik al mijn osm maatjes en Haterz toch nog fijne feestdagen hiero thnx voor jullie support weer dit jaar. Was weer gezellig hiero. En voor de haterz blijven lachen pikkies doe ik ook altijd🤩 nou geniet van de feestdagen osm helden gaat jullie goed🥳
-
@zork-angels_nl Je bent zeker welkom in België om eens een fris biertje te komen drinken.
-
@wooper_NL laat die maar lekker in Nederland
-
@andy-vanmechelen_nl moet jij niet een competitie verlaten ofzo?
-
@zork-angels_nl said in Imperium: Café:
@andy-vanmechelen_nl moet jij niet een competitie verlaten ofzo?
Het café heeft niet gekozen voor een minuut stilte, maar zelfs meer dan een week 🤪