Imperium: Café
-
Vanavond tussen 19:00/20:00 happy hour.....
Gratis bier voor iedereen om de cl overwinning van imperium te vieren! -
@zork-angels_nl GEWELDIG IDEE!! haha...very nice...... En om t af te maken hebben we speciale edities van de CrewCup Bittergarnituur..... De LFS-er.... De GG-er en het GodFerdommertje! Cheers
-
@zork-angels_nl gefeliciteerd met CL overwinning!
-
@fc-legend-kyrill_nl Dank je wel!
-
@Carphunter79_NL kan je me een pm sturen, hebben nog een barman nodig voor vanavond
DJ Vunny komt draaien met MC freddy
-
IMP in euforische sferen Mooi om te zien, mannen.
Verdiende CC-winst -
@vundezz_nl Ik kom graag langs om deze speciale bittergarnituur te proberen, als het mag
-
-
@maricja_nl we nemen t er ff van
-
@maricja_nl jij bent altijd welkom!
-
Deze voor aan het muurtje in t Cafe, achter de barman @Carphunter79_NL ........ of voor in het (ola) shit house Lekker man iedereen die moet (azijn)zeiken ken dan ff genieten van deze geweldige prestatie
-
@zork-angels_nl Helaas heb ik het niet kunnen redden. Maar proficiat heren en hopelijk hebben jullie een mooie feest gehad in het café.
-
@karel-beterweter_nl Volgend feestje als het goed is ccw...dan ben je er zeker bij topper
-
Gefeliciteerd manne vind het heel leuk voor jullie mijn crewcup ging nergens over helaas. Bij mij loopt het nie meer de laatste tijd. Wens jullie nog heel veel successen in de cc. Maar mij gaan jullie voorlopig nie meer zien in de cc. Tenzij ik weer een leuk team bij elkaar krijg. veel succes nog toppers en zoek een lekker wijf voor achter de bar met een paar grote brammen laaterzzz pikkies
-
Hoe is het hier? Tis wel 1 van de gezelligste cafes hier moet ik zeggen ben er kapot van manman. Of is er geen barvrouw die jullie wil benienen?? Wat ik wel een beetje kan begrijpen hoor maak er weer een mooie dag van tobbers
-
@carphunter79_nl we willen alleen jou
-
@andy-vanmechelen_nl ik wil ook wel is wat maar ja.. ik zoek nog een feyenoorder of een belg in onze crew die ik lekker kan afzeiken af en toe zork? Andy? Misschien kunne we wat regelen? Kom ik een uurtje per week in jullie topcafe een paar amsterdamse beukers inschenken hebbe we een deal?
-
@carphunter79_nl no deal.
-
@zork-angels_nl Jammer pik!!. Gezellige gozert ben je zoek wel een andere kakkerlak die het pispaaltje van de crew word succes nog verder in jullie topcafe groetjes van de Neus
-
Is alweer 4 jaar en 3 maanden geleden sinds ik dit topic heb geopend gehehe. Lekker nostalgies. Fijn weekend , nog plannen heren :)?