Imperium: Café
-
@furrax_nl hahaha jij was er ook 1 zo te horen nee we zitte hier maar te dollen hoor. De manne misse me bij imp . Niet om me kwaliteiten hoor laat dat duidelijk zijn. alleen normaal zate we te dolle in de geitenclub chat. Aangezien ik daar weg ben. Maar tis wel weer effe leuk geweest hier. Straks krijg ik alle osm bazen op me dak . Die denke dat we sirieus zijn. . Je begint niet zomaar over forumbans lijkt.mij ik ga maar in coffeeshop one vision me colaatje nuttige voortaan
-
Moet mezelf.nog effe corrigeren dr is 1 belg met een blonde kuif die me dan niet mist. Maar das logisch. Hoezzie prox?
-
@carphunter79_nl je bent en blijft een topper!
Ook al ben je voor de verkeerde club -
@furrax_nl Toch maar weinig dat kan tippen aan mijn turbulente OSM-geschiedenis Ik weet nog dat ik rond 2013/2014 de publieke opinie achter mij had voor de cheater van het jaar-award, maar ik werd niet genomineerd
-
@carphunter79_nl wie is sirieus?
-
-
@dikketuur_nl Dat is verschillend!
-
Vanavond tussen 19:00/20:00 happy hour.....
Gratis bier voor iedereen om de cl overwinning van imperium te vieren! -
@zork-angels_nl GEWELDIG IDEE!! haha...very nice...... En om t af te maken hebben we speciale edities van de CrewCup Bittergarnituur..... De LFS-er.... De GG-er en het GodFerdommertje! Cheers
-
@zork-angels_nl gefeliciteerd met CL overwinning!
-
@fc-legend-kyrill_nl Dank je wel!
-
@Carphunter79_NL kan je me een pm sturen, hebben nog een barman nodig voor vanavond
DJ Vunny komt draaien met MC freddy
-
IMP in euforische sferen Mooi om te zien, mannen.
Verdiende CC-winst -
@vundezz_nl Ik kom graag langs om deze speciale bittergarnituur te proberen, als het mag
-
-
@maricja_nl we nemen t er ff van
-
@maricja_nl jij bent altijd welkom!
-
Deze voor aan het muurtje in t Cafe, achter de barman @Carphunter79_NL ........ of voor in het (ola) shit house Lekker man iedereen die moet (azijn)zeiken ken dan ff genieten van deze geweldige prestatie
-
@zork-angels_nl Helaas heb ik het niet kunnen redden. Maar proficiat heren en hopelijk hebben jullie een mooie feest gehad in het café.
-
@karel-beterweter_nl Volgend feestje als het goed is ccw...dan ben je er zeker bij topper