Azzurri: Café
-
@Icarus90_NL Regel nog steeds alles. Niks aan de hand
-
Joost is helaas geschorst voor onbepaalde tijd, wat een KUT bestuur hebben ze bij OSM weer mensen toch.
Mijn HA zit elke league vol met cheaters en telkens geef ik ze aan en gebeurt er niets. Joost helpt even mensen op een legale manier en hij heeft schorsing, well done weer OSM staff. :clap_tone1: -
@Jarno-Polfliet_NL
Zo dat is zwaar kut kan je geen bezwaar maken er tegen ? -
@Jarno-Polfliet_NL said in Azzurri: Café:
Joost is helaas geschorst voor onbepaalde tijd, wat een KUT bestuur hebben ze bij OSM weer mensen toch.
Mijn HA zit elke league vol met cheaters en telkens geef ik ze aan en gebeurt er niets. Joost helpt even mensen op een legale manier en hij heeft schorsing, well done weer OSM staff. :clap_tone1:Geen woord aan toe te voegen..
-
Zeggen dat C0wabunga zijn multi-account is. Wat een onzin. Als Joost, Jordan was, dan zou Joost zelf goed banners kunnen maken. (zie crewpagina) En dat heeft Icarus90 (Joost) niet gemaakt.
-
@jimi_beasley_the_best_NL said in Azzurri: Café:
Zeggen dat C0wabunga zijn multi-account is. Wat een onzin. Als Joost, Jordan was, dan zou Joost zelf goed banners kunnen maken. (zie crewpagina) En dat heeft Icarus90 (Joost) niet gemaakt.
Inderdaad. Ik heb lang genoeg bij die gasten in de crew gezeten om te weten dat dat geen multi's van elkaar zijn. Daar durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
-
Vervelend.
-
Hij kan een mail sturen naar osmjudge@derwort.nl als hij het niet eens is met de schorsing.
Wat betreft je cheatermeldingen: Krijg je ook een e-mail binnen met een link om je meldingen te activeren? Dit moet namelijk wel gebeuren om de Judges je melding te behandelen.
-
Nou mooi fucked up... We zouden 4 januari crewbattle tegen jullie gaan spelen Kunnen we wel vergeten!
-
@FC-Eddie_NL said in Azzurri: Café:
Hij kan een mail sturen naar osmjudge@derwort.nl als hij het niet eens is met de schorsing.
Wat betreft je cheatermeldingen: Krijg je ook een e-mail binnen met een link om je meldingen te activeren? Dit moet namelijk wel gebeuren om de Judges je melding te behandelen.
Ja ik activeer steeds de mail maar deze die er nu inzaten heb ik al kunnen kicken voor inactiviteit.
-
@Glennevire_NL said in Azzurri: Café:
Nou mooi fucked up... We zouden 4 januari crewbattle tegen jullie gaan spelen Kunnen we wel vergeten!
Die zal helaas niet doorgaan (voor nu) en heeft lagere prioriteit nu
-
allemaal de beste wensen he
-
@Jarno-Polfliet_NL said in Azzurri: Café:
Mijn HA zit elke league vol met cheaters en telkens geef ik ze aan en gebeurt er niets. Joost helpt even mensen op een legale manier en hij heeft schorsing, well done weer OSM staff. :clap_tone1:jammer dit!
-
Beetje lastig allemaal, kan me er weinig van voorstellen eerlijk gezegd :s.
-
Bijzonder dit, ik heb echter geen idee wat er is gebeurd dus kan hier ook niet mijn mening over geven. Hopelijk wordt t opgelost!
-
Ja tis zeer spijtig dat gebeuren van Joost... Hij had zelfs Real madrid in de KL league geloot man pfff
-
Momenteel nog niks bin en gekregen over Joost. Alleen wel gestraft wegens 'helpen'
-
Goedenacht!
-
goeiemorgen allemaal