LFS-Cup Discussietopic
-
Ik wens iedereen alvast heel erg veel succes! Laten we er een mooie LFS-Cup van maken.
-
-
Goede loting! Ik ben zeer benieuwd hoe iedereen gaat presteren. Nogmaals succes!
-
Mocht je nog meer competities op hoog niveau willen spelen, schrijf je dan ook in voor de Kanarifuglene League! https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/27008/inschrijftopic-kanarifuglene-league-2018-seizoen-1/41
-
Nog even voor de duidelijkheid, dit is het idee:
Je hebt samen met je partner een pakket, dat bestaat uit twee teams. Het is dus de bedoeling dat jullie beide een van die teams pakken. Jullie vormen met dat pakket een koppel. Het is de bedoeling dat je samen met je partner tegen 5 andere koppels speelt in een competitie.
Jullie ranking is gebaseerd op de gemiddelde positie van jullie beiden. Stel jij staat 1e in de competitie, en je partner 3e, dan heb je dus een gemiddelde positie van 2. Dit gemiddelde wordt ook genomen van de andere 5 koppels. De twee koppels die de hoogste gemiddelde positie hebben, zullen doorgaan naar de volgende ronde.
-
@the-best-manager-in-the-world_nl
niet eerlijk,iedereen die zich inschrijft moet kans maken om mee te doen voor hoofdprijs,stond nergens vermeld van wachtlijst,dus groepen bijmaken of afvoeren vindt ik,mvg
-
@rudiclaeys_nl Ervaring van vorige toernooien is dat een deel niet op komt dagen, bijna de hele reservelijst zal gebruikt gaan worden
-
ok,maar wat ga je doen mochten er toch mensen niet kunnen deelnemen!!! compensatie! mvg
-
@rudiclaeys_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
ok,maar wat ga je doen mochten er toch mensen niet kunnen deelnemen!!! compensatie! mvg
Deze dingt wel mee naar grappigste forumpost 2018 :rofl:
-
@rudiclaeys_nl
Zoals @Naruto-Uzumaki-2014 al aangeeft, is de kans groot dat je alsnog wordt ingedeeld. Er zijn namelijk altijd wel managers die geen slot vrij hebben of toch van hun deelname afzien. Graag dus nog even geduld hebben. -
okidokie mvg
-
Beste OSM. Ik ben ingedeeld met de LFS-Cup maar mijn team is nog niet toegevoegd. Waneer gebeurd dat
Groeten Jelmer75675
-
@jelmer75675_nl Vanavond na de simulatie, rond 21 uur
-
@robbiebb_nl bedankt
-
@robbiebb_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
Vanavond na de simulatie, rond 21 uur
En je mocht eerste drie uur geen transfers doen hé?
Dus na middernacht wel? -
@gizmo69_nl Ja, vanaf 00:00
-
@powershot-stef_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
@gizmo69_nl Ja, vanaf 00:00
Ik neem aan dat dat nu later wordt.
-
Groep 10 -> invites zijn eruit.
Succes iedereen
-
Groep 13 —> Invites zijn eruit
Succes allemaal