LFS-Cup Discussietopic
-
Hup Alex Pak dat puntje tegen Raymond!
@Memphis-United_NL @Renkie_NL -
Er zijn nog vele mogelijkheden in Groep C, wat een suspense
Succes iedereen! -
In alle groepen zal de beslissing maar vallen op de slotspeeldag.
Enkel De Toppers en Looking for Glory kunnen zich al opwarmen voor de finale.
-
@waterhoen19_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
Hup Alex Pak dat puntje tegen Raymond!
@Memphis-United_NL @Renkie_NLHet geld is overgemaakt Alex
Wat een ongelofelijk spannende poule. Lang geleden dat ik dat gehad heb op de Nederlandse server.
Anton/Sander en Raymond/Jeroen hadden ook net zo goed door kunnen gaanEn gefeliciteerd Alex en Dirk, beide een mooi seizoen en steeds bovenaan gestaan
-
@dammy111_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
Er zijn nog vele mogelijkheden in Groep C, wat een suspense
Succes iedereen!Zeg dat wel! Er was eigenlijk maar één ding dat zeker was in deze groep...
Uiteindelijk zelf nog de eer weten te redden door mijn doelstelling te behalen, maar als ik dan zie dat mijn maat @sir-himself_NL in de eerste 14 wedstrijden maar liefst 7 keer tegen een rode kaart aanloopt dan kun je nog zo goed je team bouwen, maar daar valt simpelweg niet tegen op te boksen.. Helaas is het niet anders.Anyway, succes aan alle finalisten! Maak er wat moois van in de finale
@A-touch-of-magic_NL Bedankt voor het bijhouden van de tussenstanden
-
Ik heb echt geen idee wie er door is bij ons haha. Wacht het in spanning af!
Bedankt (alvast) voor het bijhouden van de tussenstanden Steven! -
Ik denk dat wij wel door zijn, want op de laatste speeldag zijn we uiteindelijk 1e en 3e geworden. Het was een ongelooflijk spannende competitie.
-
Groep A:
-
Groep B:
-
Groep C :
-
@waterhoen19_nl Dankjewel...mn eerste deelname en door naar de finale is toch wel lekker! Zonder mn maatje Alex was het natuurlijk niet gelukt...
-
@yarynnel_nl goed gedaan.. Ik zie je in de finale
-
@a-touch-of-magic_nl dank je voor tussenstanden. Bijna heel de competitie bovenaan gestaan. Op laatste speeldag helaas titel verspeelt op doelsaldo. Maar goed gedaan @PP-en-Jan-Jaap_NL en @A-touch-of-magic_NL. @Genious18_NL we gaan knallen in de finale hopenlijk
-
@waterhoen19_nl
Ja van harte en Rubber ook. Tot de laatste dag was het enorm spannend inderdaad. Bij winst van mij waren wij door, na deze 0-0 hebben jullie het gered. Succes in de finale! -
@yarynnel_nl
Wij hadden een tijdje bovenaan gestaan, maar jullie bleken uiteindelijk de Toppers van onze poule, succes ook in de finale en verder alle finalisten succes! -
@renkie_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
@waterhoen19_nl
Ja van harte en Rubber ook. Tot de laatste dag was het enorm spannend inderdaad. Bij winst van mij waren wij door, na deze 0-0 hebben jullie het gered. Succes in de finale!Dank, het was een lange tijd spannend in deze poule. Dat was toch wel een leuke toevoeging van deze LFS cup, die spanning komt niet in elke competitie meer voor momenteel.
En door de dagelijkse tussenstanden van @A-touch-of-magic_NL was die spanning overal te volgen, erg leuk!
Ook ik heb de euroβs overgemaakt naar @Memphis-United_NL en op naar de finale!
-
Let's have some fun trying to bet on the duo who you think is going to win the Final !
Please find here the link towards the poll and choose your favorite
https://www.dragnsurvey.com/survey/r/24d9796Just for the fun and the atmosphere as well, as in big gaming tournaments, I attributed an epic theme to each team who's now entering the final.
I hope you'll like your song ! (And sorry if it's not the case )Imagine the song playing when they walk in.
-
MagicJanJaap - The Whisper That Raised Their Souls
-
De Toppers - Riders
-
Looking For Glory - Red Dust
-
De rubberen waterhoentjes - The Day Before
-
From Russia with love - Devouring Hazard
-
Jip en Janneke - Iron Will
-
-
Jezus wat een spannende halve finale was dit zeg. Helaas heb ik het samen met Chris niet kunnen waarmaken, vooral mijn tweede helft was een grote wanprestatie...
We gaan even rustig bijkomen van deze halve finale zodat er rustig kan worden gekeken wat het ideale land gaat zijn voor de finale. Naar mijn verwachting zal de finale van de LFS-Cup eind deze week gaan starten. Ik hou jullie op de hoogte ;)!
En @A-touch-of-magic_NL , nogmaals 1000maal dank voor het bijhouden van alle tussenstanden, het kan niet vaak genoeg gezegd worden!
-
Bedankt voor het bijhouden Steven!
Veel verschillende crews in de finale trouwens
1x GF
1x LFS/OSU
1x AoS
1x LFS/Silver Glory
1x
1x OSP -
@the-best-manager-in-the-world_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
Jezus wat een spannende halve finale was dit zeg. Helaas heb ik het samen met Chris niet kunnen waarmaken, vooral mijn tweede helft was een grote wanprestatie...
We gaan even rustig bijkomen van deze halve finale zodat er rustig kan worden gekeken wat het ideale land gaat zijn voor de finale. Naar mijn verwachting zal de finale van de LFS-Cup eind deze week gaan starten. Ik hou jullie op de hoogte ;)!
En @A-touch-of-magic_NL , nogmaals 1000maal dank voor het bijhouden van alle tussenstanden, het kan niet vaak genoeg gezegd worden!
Wanprestatie is natuurlijk wel iets te kort door de bocht, want je had natuurlijk wel te maken met hele goede tegenstanders, waaronder Steven en mij ( ). Dat er op de laatste speeldag nog zoveel kan veranderen maak je niet vaak mee. Het is tot het laatst toe spannend gebleven. Het is voor ons de eerste keer dat we meedoen en ik zie uit de naar de laatste ronde.