LFS-Cup Discussietopic
-
Good luck to all managers for the next round
Unfortunately, it was that the team of my partner could achieve only very bad transfers.
-
@harry-hirsch_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
Good luck to all managers for the next round
Unfortunately, it was that the team of my partner could achieve only very bad transfers.
Thanks hope to see you guys next time
-
Kan ik eindelijk eens met Barcelona spelen.
-
Ik krijg net van Reinier/de organisatie door dat hij bij GB heeft verzocht de competities pas morgen aan te maken, nu het blijkbaar niet gelukt is dit vandaag tussen 21:00 en 22:00 te doen.
-
Vanavond weer tussen 21:00 En 22:00?
-
Het is wel de bedoeling dat GB dit gaat doen ja!
-
comps zijn er
-
Blijkbaar was ik toch moderator geworden ondanks dat Remco dit eigenlijk had moeten worden (omdat het verplaatst was naar dinsdag en ik niet goed bereikbaar was gisteravond).
Excuus richting de managers die zagen dat de league er al een tijdje was en tevergeefs wachten op een snelle invite. Heb gelijk toen ik de mogelijkheid had iedereen (tegelijk) een invite gestuurd, dus hopelijk is het verder allemaal goed gegaan.
Veel plezier en succes iedereen
-
Dit is de verdeling van de teams. S6 aan allen.
Groep 1:
Groep 2:
Groep 3:
-
Tussenstand na 2 matchen.
Groep A:
Groep B:
Groep
-
Tussenstand na 4/22:
Groep A:
Groep B:
Groep
-
Tussenstand na 5/22:
Groep A:
Groep B:
Groep
-
Tussenstand na 6/22:
Groep A:
Groep B:
Groep
-
Tussenstand na 8/22:
Groep A:
Groep B:
Groep C :
-
Tussenstand na 9/22:
Groep A:
Groep B:
Groep C :
-
Op dit niveau heb je natuurlijk een vliegende start nodig om mee te kunnen doen om die twee promotieplekken, maar dan is het wel lekker dat je in de eerste 5 speelrondes al gelijk 5 keer tegen een rode kaart aanloopt.
-
@silvester-j_nl het aantal rode kaarten is idd significant hoog deze editie. Gaat helemaal nergens over...
-
Het aantal steals ook.
Voorlopig valt het bij nog mee maar mijn maat zit al aan 4 of 5.
-
Tussenstand na 10/22:
Groep A:
Groep B:
Groep C :
-
@a-touch-of-magic_nl idd ook die tikken flink aan ja...