LFS-Cup Discussietopic
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Ik heb een vraag. Ik ga mij zeker weten inschrijven voor deze toernooi, alleen een partner zoeken in mijn crew. Is het mogelijk om meerdere couples te gaan opstellen? Een samenwerking tussen beide couples zijn er niet van sprake.
-
@yassin-mansousri_nl Natuurlijk mag je meer couples samenstellen binnen je crew.
-
Gebruik deze plek ook om een partner te vinden!
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Partner heb ik zo gevonden. Komt wel goed!! ik wil al Maanden lang aan deze toernooi meedoen! eigenlijk elk toernooi, het zijn mooie uitdagingen. Ik ben helaas 1 van de slechtste maar toch is er nooit een reden om op te geven!!!!!
-
Fijn om te zien dat we al 16 inschrijven hebben, op naar de 24!
-
@the-best-manager-in-the-world_nl ik ben de 16e
-
Klopt! Nu hopen dat we 24 inschrijvingen kunnen halen
-
@the-best-manager-in-the-world_nl misschien komt er een nieuwe couple uit mijn crew
-
Waar o waar zijn de nieuwe duo's?
-
@the-best-manager-in-the-world_nl nu geplaatst
-
Extra regelgeving komt binnen een weekje online, om even alles te verversen!
-
Ik zoek nog dringend 4 koppels, motiveer crewgenoten om mee te doen! Het zou mij ontzettend helpen om met 24 koppels te starten.
-
Nog iets meer dan een week, dan sluit de inschrijving!
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Ik wil deze promoten in een groep, maar de beheerders wijzen dit af
-
@yassin-mansousri_nl niet erg, nog maar twee plekken te gaan nu, dus we zijn er bijna.
-
@The-best-manager-in-the-world_NL
Heb je misschien al meer informatie over de startdatum, anders dan 'begin november'?
Dit ivm vrijhouden/reserveren van slot.
Dank alvast. -
@desteeluitwehl_nl is in november zie je. dus als er 1 slot bijna vrij is, laat je die uit voorzorg staan
-
@desteeluitwehl_nl ga uit van week 1 of begin week 2 van november
-
-
@The-best-manager-in-the-world_NL Deadline behaald!!!