LFS-Cup Discussietopic
-
Verkoopstats na 15/22:
-
@dammy111_nl wat is er aan de hand? Al vanaf 4-5 niet meer online geweest of opstelling aangepast???
-
Stand na 16/22:
-
@putse-boys_nl Ja... Ik had een super intensief seminar 4-5-6 mei (de grootste networking en succes seminar in BeNeLux, erg instructief: Les Clés du Succès).
Sorry voor mijn tegenstanders en mijn super maatje... -
Stand na 17/22:
-
Verkoopstats na 18/22:
-
Stand na 18/22:
-
Blijft weer spannend tot het eind!
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Ik denk dat het na vandaag nog weer spannender is geworden...
-
Persoonlijk denk ik dat het na gisteren voor de titel wel beslist is.. Benieuwd naar de strijd om plek 2 en 3...
-
Stand na 19/22:
-
Bouwstats na 20/22:
-
Stand na 20/22:
-
Voor ons team is het een zeer frustrerende finale, maar mooi om te zien hoe dicht alles bij elkaar ligt steeds. Spanning alom tot het allerlaatst.
-
Stand na 21/22:
-
Eindstand LFS cup:
-
Congrats toppers.. Spannend tot het einde.. Helaas zelf op de 4e plek geëindigd.. Was een leuke finale!!
-
Met een geweldige eindsprint (8 overwinningen op rij) hebben we de 2e plaats gepakt. Mooi resultaat Steven, al zeg ik het zelf. Proficiat aan "From Russia with love", jullie zijn de verdiende winnaar!
-
Поздравляем Кэти и Эндрю
-
Spannende finale, gefeliciteerd aan ‘from Russia with love’ en de andere twee duo’s die het podium hebben behaald.