LFS-Cup Discussietopic
-
Stand na 17/22:
-
Verkoopstats na 18/22:
-
Stand na 18/22:
-
Blijft weer spannend tot het eind!
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Ik denk dat het na vandaag nog weer spannender is geworden...
-
Persoonlijk denk ik dat het na gisteren voor de titel wel beslist is.. Benieuwd naar de strijd om plek 2 en 3...
-
Stand na 19/22:
-
Bouwstats na 20/22:
-
Stand na 20/22:
-
Voor ons team is het een zeer frustrerende finale, maar mooi om te zien hoe dicht alles bij elkaar ligt steeds. Spanning alom tot het allerlaatst.
-
Stand na 21/22:
-
Eindstand LFS cup:
-
Congrats toppers.. Spannend tot het einde.. Helaas zelf op de 4e plek geëindigd.. Was een leuke finale!!
-
Met een geweldige eindsprint (8 overwinningen op rij) hebben we de 2e plaats gepakt. Mooi resultaat Steven, al zeg ik het zelf. Proficiat aan "From Russia with love", jullie zijn de verdiende winnaar!
-
Поздравляем Кэти и Эндрю
-
Spannende finale, gefeliciteerd aan ‘from Russia with love’ en de andere twee duo’s die het podium hebben behaald.
-
Congratulations to our friends from Russia. Well played and a deserved victory!
Zelf heb ik dit ervaren als een frustrerend seizoen, met een veel te grote hoeveelheid aan gelijke spelen. Spannend was het echter wel, gelukkig hebben we nog een podiumplek uit het vuur kunnen slepen
-
Bedankt iedereen, het was toch een toffe finale
Ongeslagen de hele heen van de kalender maar jammer voor onze tweede deel. Mooi gespeeld iedereen en tot kort op het veld !Cooonnnngratulaaaaatiiions "From Russia With Love" !
Well deserved -
Thank you guys for the compliments. It was a great tournament, thanks to the organizers of this tournament, thanks to everyone who played here.
It was very difficult to win here because we faced very strong opponents, but we did it, and we are very glad that the last 5 months were not in vain.
Thank you all once again, thanks to those who believed in us, and thanks even more to those who didn't believe in us.
See you in the next competitions.
-
Bedankt allemaal voor de spannende finale. En natuurlijk felicitaties aan ‘From Russia with Love’ en de andere twee duo’s die het podium hebben behaald.
Ik ga even bijkomen van een seizoentje waar werkelijk alles verkeerd viel