LFS-Cup Discussietopic
-
Ook in onze competitie begint het goed. Nu al alle respect naar @The-best-manager-in-the-world_NL voor de vele berichten die hij waarschijnlijk binnenkrijgt. Laten we hopen dat alles goed gaat komen!
-
Dit maak je gelukkig niet mee in de cc.
Dit is dan net als het ONK managers schrijven zich in maar vervolgens is begrijpend lezen wel erg lastig geworden. -
Hier nogmaals de regels.......
Price Pool
1st place: 2500BC
:second_place: 2nd place: 1500BC
:third_place: 3rd place: 1000BC-**-
Structure of the Tournament
First Round: 108 couples divided over 18 groups, played in 12team comps. 2 couples go through per group.
Second Round: 36 couples, divided over 6 groups, played in 12team comps, 3 couples go through per group.
Semi Final: 18 couples, divided over 3 groups, played in 12team comps, 2 couples go through per group
Final: 6 couples will fight for victory in a 12team competition.
-**-
Regels LFS-Cup
-
Oefenwedstrijden zijn alleen toegestaan tegen je partner! Iedere illegale oefenwedstrijd is 1 competitiepunt aftrek!
-
TK's zijn uitgeschakeld, BT's zijn toegestaan.
-
Transfers met je teamgenoot is toegestaan, echter kan iedere unieke speler maar eenmalig verkocht worden aan de ander. Transfers met andere koppels zijn verboden. Ook zijn tranfers onder waarde van de speler niet toegestaan! Straf hierop is 1 competitiepunt per speler die illegale wordt verkocht
-
In onderlinge wedstrijden is het verboden om spelers op een verkeerde linie te zetten. Een verkeerde opstelling is 1 competitiepunt aftrek
-
Als de competitie is aangemaakt, mogen er de eerste drie uur geen aankopen plaatsvinden. Gebeurd dit wel, is het 1 competitiepunt aftrek per speler
-
De competitie wordt gespeeld zonder beker, dit is om het qua fitheid eerlijker te houden.
Voor de rest zijn alle gebruikelijke OSM-regels van toepassing. Voor vragen gelieve een PM te sturen naar The best manager in the world.
-**-
Rules LFS-Cup
-
Practice games are only allowed against your partner. Every illegal friendly will result in a penalty of 1 competition point!
-
Training Camps are disabled; Secret Trainings are allowed.
-
Transfers with your teammate are allowed, however you can sell a specific player only once to each other. Transfers with other couples is forbidden. Transfers under the value of the player are forbidden. Penalty is 1 competition point.
-
In matches against your own teammate is it not allowed to line up players on a wrong position. A wrong line up is a penalty of 1 competition point.
-
When the competition is created, no transfer purchases are allowed within the first three hours. If you don’t know when the competition was created, please contact the moderator of the league. The penalty is 1 competition point per player.
-
The leagues will be played without a cup.
If you have questions, please contact the best manager in the world.
-
-
@the-best-manager-in-the-world_nl
what about the penalty points if managers vote wrong teams??
-
The best manager in the world_NLreplied to Harry Hirsch_NL on last edited by The best manager in the world_NL
@harry-hirsch_nl Daar ben ik nu over aan het nadenken, aangezien dit grootschalig fout gaat en het soms lastig gaat zijn om te zien wie de eerste was die het team verkeerd pakte
-
Since the team must be punished and not the only manager
-
@harry-hirsch_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
Since the team must be punished and not the only manager
Hier ben ik het ook mee eens, dat gebeurt ook in de crewcup als 1 manager een fout maakt is ook de hele crew de klos dus hier kan het ook lijkt mij?
-
inderdaad, is dan ook een duo competitie hé, je moet je maat maar inlichten wat hij mag en wat hij niet mag
-
@gizmo69_nl precies
-
@gna-gna-gna_NL hey carlo? volgens mij heeft er iemand in onze poule ook niet het goede team ingenomen manager bulbusaur
-
@the-best-manager-in-the-world_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
@harry-hirsch_nl Daar ben ik nu over aan het nadenken, aangezien dit grootschalig fout gaat en het soms lastig gaat zijn om te zien wie de eerste was die het team verkeerd pakte
Als je het mij zou vragen wat te doen, zal ik iedereen strafpunten geven die een verkeerd team heeft gepakt. Daarbij maakt het niet uit wie de eerste fout maakte. Als je een ander team pakt zonder overleg met jou of dienstdoende moderator, omdat jouw team is ingenomen, ben je even fout bezig vind ik.
-
@erbison-pereira-87_nl zoals gisteren via PM aangegeven, naar iedereen is dezelfde uitnodiging verstuurd. Heb je gisteren geprobeerd via PM te bereiken. Helaas.. Jouw team maatje heeft dezelfde uitnodiging gekregen en wel geaccepteerd. Wat gaat er dan niet goed volgens jou?
-
@The-best-manager-in-the-world_NL In onze competitie heeft de helft van de managers de misse teams genomen... Zo kunnen we toch niet van start gaan?
-
This post is deleted!
-
@davinhio_nl said in LFS-Cup Discussietopic:
In onze competitie heeft de helft van de managers de misse teams genomen... Zo kunnen we toch niet van start gaan?
-
@davinhio_nl dit is in iedere poule hetzelfde denk ik, dat hou je toch met deze toernooien net als op het onk, maar daar zullen vast wel oplossingen voor komen dmv straffen etc.
-
@peter-osm-master_nl We zullen zien, ik ben benieuwd...
-
@the-best-manager-in-the-world_nl bedankt voor het niet antwoorden op mijn vraag van gisterenavond,blijf erbij ,dit is niet eerlijk om mensen uit te sluiten en op wachtlijst te zetten,zo kunnen wij niet meedoen voor 3 prijzen en een compensatie zou hier goed staan, trouwens lijsten met vervangers noch steeds niets van te zien
-
@rudiclaeys_nl Er is al een hele tijd terug een melding geweest dat je je kon inschrijven voor dit toernooi?
-
![alt text] (image url)
Shamrock rovers, manager heeft binnen 3 uur 2 spelers gekocht van de TL.
Managernaam: Jonas1998