LFS-Cup Discussietopic
- 
@MarcianoVDrunen_NL kan/wil je met tony samenwerken? Hij heeft geen partner 
- 
@jopie1313_nl die heeft geen osm @yassin-mansousri_nl nee, speelt Jackie geen osm? 
- 
@yassin-mansousri_nl nee, speelt Jackie geen osm? @jopie1313_nl Nope... 
- 
@yassin-mansousri_nl nee, speelt Jackie geen osm? @jopie1313_nl said in LFS-Cup Discussietopic: @yassin-mansousri_nl nee, speelt Jackie geen osm? hahahaha heerlijk 
- 
SheetDS en bijbehorende sheet komen binnenkort! 
- 
@keejos_nl Nu al          
 Helaas heb ik met 5-1 verloren
- 
@keejos_nl Nu al          
 Helaas heb ik met 5-1 verloren@yassin-mansousri_nl Ik ben geschokt! Hoe heb je dat kunnen laten gebeuren? 
- 
@yassin-mansousri_nl Ik ben geschokt! Hoe heb je dat kunnen laten gebeuren? @keejos_nl idk, volgende keer beter 
- 
@marcianovdrunen_nl Dus je gaat met tony chan samenwerken? 
- 
@the-best-manager-in-the-world_NL @MarcianoVDrunen_NL en Tony Chan zullen samen een duo zijn! 
- 
Duo is met 2 hoor...  馃え 馃え 
- 
Duo is met 2 hoor...  馃え 馃え @furrax_nl dat zeg ik 
- 
@furrax_nl dat zeg ik 
- 
@the-best-manager-in-the-world_NL @MarcianoVDrunen_NL en Tony Chan zullen samen een duo zijn! @yassin-mansousri_nl Tony Chan is gisteren uitgenodigd... Echter heeft hij nog niet geacepteerd... Je moet zelf ff kijken of het nog zin heeft. Vanavond speelronde 3 vd 14.. 
- 
@dave-jansen_nl said in LFS-Cup Discussietopic: @yassin-mansousri_nl said in LFS-Cup Discussietopic: @furrax_nl dat zeg ik Gamma                    
- 
@yassin-mansousri_nl Tony Chan is gisteren uitgenodigd... Echter heeft hij nog niet geacepteerd... Je moet zelf ff kijken of het nog zin heeft. Vanavond speelronde 3 vd 14.. 
- 
SheetDS en Sheet komen binnenkort, ik ben afgelopen tijd erg druk geweest! 
- 
SheetDS  De nieuwe doelstellingen moeten dus worden aangebracht in de sheet -**- Sheet