Crewbattles: Battle & Discussietopic
-
Enige optie is de competitie overnieuw laten spelen. Dat houdt in dat vanaf speelronde 1 iedereen zichzelf moet kicken. Aangezien de moderators niet zomaar meer managers kicken uit competities.
-
@estorilazi_nl hm.. jammer weer
-
2/17
-
@kefvin-b_nl Neem aan dat als we alsnog de regels aanhouden, we gewoon verder kunnen gaan?
-
@brikan555_nl ik neem aan van wel ja
-
Jup dat kan ook. Als beide crews het daarmee eens zijn.
-
3/17
-
4/17
-
Eindstand TOT vs. Golden Glory
Helaas heeft TOT ons geen tegenstand kunnen bieden. ''Ze focussen zich op de crewcup'', was de reden. Vind ik persoonlijk erg jammer, als wij dat van tevoren hadden geweten hadden we niet gebattled tegen jullie. Ook al ligt de focus op de crewcup, je kunt best wat meer energie hier in stoppen. Vanaf het begin tot het einde niks gedaan aan team bouwen. En dat voor een crew die net uit de CL komt, schandelijk.
@Peter-osm-master_NL thanks voor de battle, ik weet dat jij wel je best gedaan hebt. Maar de andere 3... nope. Geen excuses.
-
Naja vooral 2 personen die het verprutst hebben voor jullie. Maar had wel het idee dat jullie alle 4 in het team bouwen nog wel een stap hoger konden.
-
@estorilazi_nl Erg jammer en ook wel jammer voor de bc's met tk's en dergelijke. Maar ikzelf ben ook niet tevreden over mijn eigen prestatie overigens.
Had vele malen beter gekund, maar dit was wel een leerzaam proces voor mij (ons) en de cc moet geen excuus zijn daar doe ik overigens zelf niet aan mee, dus ik ga mij even terug trekken en overdenken hoe dit mogelijk was en hoe het in het vervolg beter moet gaan, als ik dit nog wil in ieder geval.
Ik wil Golden Glory in ieder geval bedanken dat jullie deze battle tegen ons hebben willen spelen, en ook feliciteren met de DIKKE overwinning op ons. Verder veel succes in de volgende battles en wie weet gaan we het nog eens overdoen, maar voor nu even niet, ik wil eerst eens bekijken wat er mis is gegaan.
Nogmaals gefeliciteerd en bedankt namens TOTOok bedankt dat ik iemand van jullie mag lenen voor het LFS toernooi
-
5/17
Aankomend weekend ( Zaterdag en Zondag ben ik helaas weg. En kan ik niks plaatsen ) Ik plaats het van speelronde 6 & 7 Maandag! -
7/17. ik kreeg net te horen dat 6/17 niet lukte bij de gene die hem maakt. excuus daar voor.
-
8/17
-
@estorilazi_nl Begin januari hebben jullie wel een echte battle te pakken hoor
-
9/17
-
11/17
-
12/17
-
Zekers, mooie voorbereiding op het CK