Crewbattles: Battle & Discussietopic
-
Het is zeker een spannende battle.
Maakt het ook gelijk een stuk leuker vind ik -
@rawstyler_nl-0 Gefeliciteerd met de bekerwinst in onze battle!
-
@pieterhofstra_nl5 said in Crewbattles: Battle & Discussietopic:
@rawstyler_nl-0 Gefeliciteerd met de bekerwinst in onze battle!
Bedankt, daar mochten we niet klagen dat de beker onze kant op viel. Maar het gaat natuurlijk om de battlewinst en daarvoor zijn jullie met nog 2 speeldagen de favoriet;)
-
Eindstand van de crewbattle tussen Crew 8 en Same Vision:
-
Tussenstand van Silver Glory vs BeNeCrew
-
@maxaldinho_nl Bedankt voor de battle en veel succes met toekomstige battles!
-
Speelronde 6/17
-
@alfonzso_nl192 Thx! En jullie ook bedankt voor de battle en ook succes gewenst met je hele crew! We komen elkaar nog wel tegen he
-
Maandag 16 april zal de battle tussen OSM Striker Ultras en Golden Glory starten.
In onderling overleg is er besloten dat er gespeeld zal worden in Sloveniรซ
De verdeling zal er als volgt uitzien:
Golden Glory (nummer 1 op de ranglijst - 10 gewonnen en 2 verloren):
DS1 - Olimpija - @fc-kuijf_nl (captain)
DS3 - Gorica - @Geert-van-h._nl
DS5 - Rudar - @medard-sonneville_NL
DS7 - Anakaran - @jonesy_NL
DS9 - Aluminij - @FerryFR010_NLOSM Striker Ultras (nr 11 op de ranglijst - 1 gewonnen en 0 verloren):
DS1 - Maribor - @fc-baldadig_nl
DS3 - Domzale - @Chris-Albers_NL
DS5 - Celje - @grootegastking_NL
DS7 - Krsko - @waterhoen19_nl (captain en moderator)
DS9 - Traglav Kranj - @Braamsie-_NLDe competitie zal maandag 16 april tussen 22:15-22:45 worden aangemaakt
-
Met (dat denk ik toch bijna wel) historisch klein verschil van 9 punten heeft Old Glory de battle tegen Looking For Silverware gewonnen. Toch denk ik dat we hier wel mogen spreken van een gelijkstand.
@RAWstyler_NL-0 , @Pepcoachie_NL , @maricja_NL en @Genious18_NL hartelijk dank dat we tegen jullie mochten battlen. Het bleef tot de laatste dag spannend en we waren zeer aan elkaar gewaagd. Zoals een echte battle hoort te zijn.
-
@voske2704_nl Hier sluit ik me helemaal bij aan! Ook wil ik @the-best-manager-in-the-world_nl (Reinier) bedanken, samen met hem heb ik deze battle georganiseerd!
-
@voske2704_nl Old Glory, ik heb maar 1 ding te zeggen gewoon: Prima gespeeld en het was een spannende battle. Tot op de laatste dag. Gefeliciteerd met de overwinning. Leuke en sportieve battle, die tot het laatste moment boeiend bleef.
-
@voske2704_nl said in Crewbattles: Battle & Discussietopic:
Met (dat denk ik toch bijna wel) historisch klein verschil van 9 punten heeft Old Glory de battle tegen Looking For Silverware gewonnen. Toch denk ik dat we hier wel mogen spreken van een gelijkstand.
@RAWstyler_NL-0 , @Pepcoachie_NL , @maricja_NL en @Genious18_NL hartelijk dank dat we tegen jullie mochten battlen. Het bleef tot de laatste dag spannend en we waren zeer aan elkaar gewaagd. Zoals een echte battle hoort te zijn.
@Voske2704_NL @PieterHofstra_NL5
Bedankt voor de leuke battle en gefeliciteerd met de overwinning:) Het was zeker spannend maar aan gelijke spelen doen we niet, het gaat om de winst of het nou met klein of groot verschil is en die is voor jullie;)
Leuk om mijn oude crew weer tegen te komen (al heb ik toen volgens mij niet met jullie in de crew gezeten) in zo'n battle. Ik had destijds niet verwacht dat Old Glory zou uitgroeien tot de crew die jullie nu zijn;)
-
@Voske2704_NL Weer een nette overwinning, Zie nu 2 CL crews op 1 pagina die verslagen zijn. Zo te zien zijn er al veel crews klaar voor het Crewbattle Kampioenschap
-
Tussenstand van Silver Glory vs BeNeCrew
-
@waterhoen19_nl @fc-kuijf_nl
Ivm de scoutactie hebben we in onderling overleg afgesproken dat er geen spelers gekocht mogen worden tot dinsdag (17 april) 12:00. -
Tussenstand van Silver Glory vs BeNeCrew:
-
Goed bezig mannen
-
Competitie aangemaakt. Invites verstuurd @fc-kuijf_nl -
Succes mannen