Crewbattles: Battle & Discussietopic
-
@EstorilAzi_NL iemand die mij de crewbattlesheet kan sturen voor 5 vs 5?
-
@wooper_nl Zowel de 4v4 als de 5v5 sheet zijn hier te vinden: https://drive.google.com/drive/folders/1kw3yD16F_DY0dOr_SIcuMVcjdORGydW1
-
@vertrigo_nl Ja heb ik gevonden, maar enkel only view. Ik kan niks invullen.
-
@wooper_nl said in Crewbattles: Battle & Discussietopic:
@vertrigo_nl Ja heb ik gevonden, maar enkel only view. Ik kan niks invullen.
Rechtermuisknop -> downloaden
Wordt anders een bende.. dit is de standaard template die je op deze wijze kan downloaden
-
CrewBatlle Crew 8 vs BeNeCreW 4/22
-
Silver glory vs crew 8 8/17
-
BeNeCrew - Crew8 8/22
-
Einstand Silver Glory vs Crew 8:
-
@jordy-van-oel_nl said in Crewbattles: Battle & Discussietopic:
Einstand Silver Glory vs Crew 8:
Peter heeft de crew verlaten, jammer van die ene laatste dag uiteraard...
-
@alfonzso_nl192 Bij deze de officiële eindstand met het vertrek van Peter meegerekend:
-
Tussenstand BeNeCrew vs Crew8
-
Eindscore CB Benecrew Vs Crew8
-
Crew8 is op zoek naar een crew om een battle tegen te spelen. Graag 4vs4
-
@estorilazi_nl
Ik speel met mijn crew altijd een app-battle. Al voor de 8ste keer is dit in de Engelse competitie. Kan dit gewijzigd worden?
-
@sir-vandepoele_nl als je wil kunnen we 1tje organiseren zonder de app.
-
@sir-vandepoele_nl said in Crewbattles: Battle & Discussietopic:
@estorilazi_nl
Ik speel met mijn crew altijd een app-battle. Al voor de 8ste keer is dit in de Engelse competitie. Kan dit gewijzigd worden?
Het is nu Italie en dit zal meer gaan rouleren
-
Beste organisatie, ( @EstorilAzi_NL )
Is er al meer informatie over de start van de BattleCup? Dit ivm het vrijhouden van accounts.
Alvast bedankt!
-
Hier zal snel genoeg (later deze week) meer informatie over komen. Dus je hoort spoedig van ons.
-
Beste (mede)beheerders, @den-hertog_NL, @waterhoen19, @Dave-Jansen_NL, @Kevin-Wybo_NL, @PowerShot-Stef_NL, @Silvester-J_NL, @Joost-Sœter_NL, @Bjorn2321_NL, @sir-himself_NL, @Renkie_NL, @Sanderjep15_NL, @Voske2704_NL, @PieterHofstra_NL5, @Alfonzso_NL192, @wooper_NL, @peter-osm-master_NL, @jimi_beasley_the_best_NL
Het is zover! de eerste editie van de Battle-Cup gaat binnenkort van start! Het speelschema is bekend. De rest volgt later (regels, teamselecties, competitielanden etc.)
-
@EstorilAzi_NL Wij hebben meer dan 5 CB gespeeld hoor Esto. Wat ik ook niet begrijp is waarom wij een voorronde moeten spelen tegen OG?
Ik tel namelijk 8 CB
Ball is life -> Gewonnen
Crew Van Tony Montana -> Gewonnen
Feyenoord -> Gewonnen
Bénecrew -> Gewonnen
Breugeldijk in Oranje -> gewonnen
Silver Glory -> Verloren
FCT -> Gewonnen
OG -> Verloren