Crewbattles: Battle & Discussietopic
-
@alfonzso_nl192 Bij deze de officiële eindstand met het vertrek van Peter meegerekend:
-
Tussenstand BeNeCrew vs Crew8
-
Eindscore CB Benecrew Vs Crew8
-
Crew8 is op zoek naar een crew om een battle tegen te spelen. Graag 4vs4
-
Ik speel met mijn crew altijd een app-battle. Al voor de 8ste keer is dit in de Engelse competitie. Kan dit gewijzigd worden?
-
@sir-vandepoele_nl als je wil kunnen we 1tje organiseren zonder de app.
-
@sir-vandepoele_nl said in Crewbattles: Battle & Discussietopic:
Ik speel met mijn crew altijd een app-battle. Al voor de 8ste keer is dit in de Engelse competitie. Kan dit gewijzigd worden?
Het is nu Italie en dit zal meer gaan rouleren
-
Beste organisatie, ( @EstorilAzi_NL )
Is er al meer informatie over de start van de BattleCup? Dit ivm het vrijhouden van accounts.
Alvast bedankt!
-
Hier zal snel genoeg (later deze week) meer informatie over komen. Dus je hoort spoedig van ons.
-
Beste (mede)beheerders, @den-hertog_NL, @waterhoen19, @Dave-Jansen_NL, @Kevin-Wybo_NL, @PowerShot-Stef_NL, @Silvester-J_NL, @Joost-Sœter_NL, @Bjorn2321_NL, @sir-himself_NL, @Renkie_NL, @Sanderjep15_NL, @Voske2704_NL, @PieterHofstra_NL5, @Alfonzso_NL192, @wooper_NL, @peter-osm-master_NL, @jimi_beasley_the_best_NL
Het is zover! de eerste editie van de Battle-Cup gaat binnenkort van start! Het speelschema is bekend. De rest volgt later (regels, teamselecties, competitielanden etc.)
-
@EstorilAzi_NL Wij hebben meer dan 5 CB gespeeld hoor Esto. Wat ik ook niet begrijp is waarom wij een voorronde moeten spelen tegen OG?
Ik tel namelijk 8 CB
Ball is life -> Gewonnen
Crew Van Tony Montana -> Gewonnen
Feyenoord -> Gewonnen
Bénecrew -> Gewonnen
Breugeldijk in Oranje -> gewonnen
Silver Glory -> Verloren
FCT -> Gewonnen
OG -> Verloren -
Hey Wooper,
De laatste drie waren waarschijnlijk allemaal app battles, die tellen niet mee voor deze ranglijst. Als het geen app battles waren dan zijn in dit topic nooit bewijzen daarvan geweest, bijvoorbeeld een eindstand van de battle. Dat moet hierin altijd gecommuniceerd worden anders kunnen we er niks mee.
-
@estorilazi_nl ik had jou nog gevraagd via pm of app + georganiseerde battles telden voor deze ranglijst. Toen was het antwoord nog "ja". Daarna had ik gevraagd om een update van die lijst.
-
@wooper_NL Dan is er ergens miscommunicatie geweest misschien, ik kan m'n pm niet zover meer teruglezen. maar officieel tellen ze niet mee.
Jullie kunnen er ook nog altijd voor kiezen om als crew niet mee te doen aan dit toernooi. Dat zouden wij als organisator wel jammer vinden natuurlijk. In dat geval zou Old Glory zich direct plaatsen.
-
@estorilazi_nl WIj zullen gewoon deelnemen aan het toernooi, met of zonder voorronde, discussie gesloten tot 1 oktober en alvast succes gewenst aan alle crews die deelnemen
-
@estorilazi_nl Nee, zoals Peter zei, wij geven geen forfait. Jammer dat dit misverstand gebeurt is, anders hadden we meer CB georganiseerd maar het is nu zo.
-
@EstorilAzi_NL wanneer moet de line up doorgegeven worden?
-
He jammer nou, vergeten dat dit ook nog een ding was. Tot de volgende editie dan maar!
-
Komend weekend zal hier meer informatie over komen.
-
Vanaf dinsdag 25 september kunnen de deelnemende crews hun teamselecties posten in het ''Battle-Cup: Discussietopic''. Tevens wordt dan ook het reglement op het forum geplaatst.
(Toestemming van @Robbiebb_NL gekregen voor nieuwe topics).