Crewbattles: Battle & Discussietopic
-
Jup. Hebben wij ook gedaan tegen jullie / GoodFellas. Om iedereen tevreden te houden in zo'n grote crew
-
en hoe gaat dat dan in zijn werking? qua punten
-
Je krijgt gewoon de (min)punten toegewezen die je normaal ook krijgt.
-
@estorilazi_nl Ik bedoel maar, als je op de ranglijst op 882pntn fzo staat, dat is waarmee je begint met een battle. Als je dan 2 battles speelt, dan start je beiden met die 882pntn? en dan van de 2 resultaten op het einde van de competitie. die worden dan gebruikt voor de ranking neem ik aan?
Of nog eentje, wat als je aan het einde van de maand een battle begint en eentje aan het begin van de maand erop. Welke punten gebruik je dan om mee te starten?
-
Crew 8 zoekt nog een tegenstander voor 4vs4/5vs5
-
In de sheet 1000 laten staan, zo bereken ik de scores van alle uitslagen.
-
Ben nu wel beetje in de war ivm de crew battle. Ik veronderstel als we een battle willen spelen dat we het op de oude manier blijven doen en dat die van OSM hier niet gelden?
Vraag is ook hoelang deze gaat blijven bestaan... (Ik vind dit systeem ook veel leuker hoor trouwens )
-
Deze blijven voorlopig ook nog bestaan. Is toch een totaal andere manier van battelen.
Dus nee, ze tellen niet mee voor de ranking van deze battles
-
- Aankomende battle: Looking For Silverware vs Old Glory
- Land: Belgie 2
- Startdatum wordt nu besproken.
-
Vanwege het feit dat de CC stil ligt, stellen wij van Crew 8 ons ter beschikking om een battle te spelen. We gaan al 2 Battles spelen (gesprekken zijn hiervoor in trede), maar doordat er zo'n grote vraag naar is vanuit de groep willen we graag een 3de tegenstander vinden
4vs4/5vs5 is allemaal goed
-
Aankomende battle: crew 8 vs Same Vision
4 vs 4, startdatum en land worden nog besproken -
@the-best-manager-in-the-world_nl
Crewbatte: Looking For Silverware vs Old Glory
Land: Belgie 2Line-Up Old Glory
@john-dierks-40_nl
@pieterhofstra_nl5
@sir-melvin_nl
@voske2704_nl -
Ik zoek een crew. ben overnieuw begonnen met OSM na een paar jaar. De reden daarvoor is dat ik mijn wachtwoord ben vergeten stond in de top 1000 van 2016.
Pm me maar als ik welkom ben
OSM: Doeke15 -
Land: Belgie 2Line-Up LFS
-
AOS is ook voor het eerst battle begonnen, zullen het na deze eerste battle evalueren en onze mening erop geven
-
De eerste mening van AOS is i.i.g dat we balen van de timers en ook de puntentelling is wel heel simpel geredeneerd. Als je als ds9 op plek 1 eindigt krijg je geen bonuspunten helaas.
-
@the-best-manager-in-the-world_nl
Land: Belgie 2
Startdatum: Donderdag 22 Maart 2018Line-Up Looking For Silverware
@RAWstyler_NL
@Pepcoachie_NL
@maricja_NL
@Genious18_NLLine-Up Old Glory
@john-dierks-40_nl
@pieterhofstra_nl5
@sir-melvin_nl
@voske2704_nlLooking For Silverware: Geel
Old Glory: Rood -
Hey,
Let ff op, heb net de teamwaardes geupdate. Ik zie dat de DS7 gewisseld zijn, dus mocht je een eerlijkere verdeling willen hebben, neem dan de actuele verdeling
-
@estorilazi_nl bedankt voor de tip!
@the-best-manager-in-the-world_nl Houden we het zo? Ik heb al tegen mijn leden vertelt welk team ze mogen managen. Ik hoor graag van je!
-
Crew 8 vs Same Vision
Startdatum: morgen 22/03 rond 21u afhankelijk van hoelaat ik thuis ben
Land: LetlandLine up Same Vision (Team Rood):
FK RFS: maxaldinho
FK SPartaks Jurmala: @balletje-tik_NL
FK Ventspils: @alexanderd_NL
FS Metta: @AFdennisCA_NL