CrewCup 61: Meldpunt overtredingen
-
Meld hier als crews in overtreding zijn met een screenshot als bewijs.
Wij zullen de overtreding bekijken en indien nodig een straf bepalen en uitspreken in het opgelegde straffen CC 61 topic.
-
Ten eerste bedankt voor het melden @GewoonRickert_NL van de bovenste overtreding.
Overtreding van Jermit; het kopen van een speler van een andere crew.
Hierdoor heb ik de hele transferlijst gecontroleerd en kwam ik nog twee overtredingen tegen.
2 Overtredingen van DeKenner1988; het kopen van spelers van een andere crew.
-
@battleofdeaths_nl dit is gewoon toegestaan je mag een speler binnen je eigen crew eenmaal verhandelen maar dan niet door verkopen aan iemand anders in je crew
-
@peter-osm-master_NL dit zijn geen transfers binnen een crew.
-
@battleofdeaths_nl Ook dat is gewoon toegestaan.
-
@battleofdeaths_nl Tip, lees de regels goed door: https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/1233/crewcup-regels-opzet zo voorkom je ook zelf het overtreden van regels
Voor wat betreft transfers:
Alle transfers tussen twee managers moeten boven de waarde liggen. Transfers aan een andere manager onder de waarde wordt bestraft (zie onderdeel “straffen”).
Samenspel binnen crews
• Spelers mogen slechts 1x binnen een crew verhandeld worden. Als een manager een speler koopt van een crewgenoot dan mag hij deze speler niet meer terug verkopen noch doorverkopen aan een andere crewgenoot. Gebeurd dit wel dan wordt dit bestraft (zie onderdeel “straffen”). -
@Vertrigo_NL bedankt, die bovenste regel heb ik overheen gelezen denk ik.