Release Crews
-
@harry-poon nou wat ik dus al eerder heb aangegeven is dat ik op de ranking op de app een hele andere ranking zie van de crews dan op de pc. Die ranking op de app is denk gemaakt via duels spelen? En wat ik al zei ik denk dat veel managers via pc spelen en ook dat er managers zijn die oudere mobieltjes hebben die dus de laatste update van osm er niet op krijgen. Omdat je je daar minimaal iOS 10.1 moet hebben. Dus die kunnen dat dus niet spelen.
Dus ga er dus vanuit dat als allles werkt de ranking gaat beginnen?
-
Dat is die ranking ja. Snap het nog steeds niet en om eerlijk te zijn interesseert het me ook niet.
-
@Triple-444_NL
Er zijn nu inderdaad twee rankings, aangezien er op de PC (nog) geen battles zijn en daar dus nog de oude crewranglijst (gebaseerd op MP's) staat. De ranking op de app is inderdaad gebaseerd op de duels. De crew die daar op nummer 1 staat en die jij niet kon vinden is de volgende crew: https://www.onlinesoccermanager.nl/Crew/3098@triple-444_nl said in Release Crews:
En wat ik al zei ik denk dat veel managers via pc spelen en ook dat er managers zijn die oudere mobieltjes hebben die dus de laatste update van osm er niet op krijgen. Omdat je je daar minimaal iOS 10.1 moet hebben. Dus die kunnen dat dus niet spelen.
Ik weet niet waar je dit op baseert, maar ik kan je in ieder geval vertellen dat circa 80% van de managers OSM uitsluitend via de app speelt. Sinds de crews op de app beschikbaar zijn, zijn er op NL zo'n 3000 crews bijgekomen en worden er momenteel honderden duels gespeeld via de app, terwijl de battles op het forum slechts door een klein groepje crews gespeeld worden. Jammer dat er in jouw crew managers zitten die er niet bij kunnen komen vanwege een verouderde versie, maar wat mij betreft is een iPhone 4 niet echt meer van deze tijd.. De meeste jongeren kopen denk ik elk twee/drie jaar een nieuwe mobiel, dus voor hen zal dit geen problemen opleveren.
-
@silvester-j_nl ja sorry Sylvester in mijn crew zitten helaas wat oudere mensen die hechten niet veel waarde aan de nieuwste mobieltjes
-
@triple-444_nl said in Release Crews:
@furrax_nl ga op zoek naar nieuwe leden. Er zijn genoeg managers enne kick je inactieve leden. Ook is het geschiedenis die managers zijn gestopt dus ga weer opnieuw beginnen. Het is net zoals bij voetbal daar stoppen ook spelers en die blijven ook niet in team die gaan weg met pensioen.
Eens met dit... Wat ik meestal doe met managers die toch een tijd in de crew zat: PM sturen dat ze altijd welkom zijn eenmaal ze weer herstarten. Maar dat ik ze even "kick" om plaats te maken voor nieuwe en om het wat overzichtelijk te houden.
Vinden de meeste geen probleem, sommige komen nooit meer terug online, sommigen sturen daadwerkelijk een PM terug dat ze weer willen beginnen. En dan stuur ik gelijk een uitnodiging. No hard feelings.
-
JR is back! Enkel de crewpage nog. Nieuwe look komt eraan.
-
@furrax_nl said in Release Crews:
JR is back! Enkel de crewpage nog. Nieuwe look komt eraan.
Geweldig! Hang in there!
-
Why some ranking groups are or have already participated in battles with multiple accounts and are still in the rankings? This can ?
Does anyone oversee these groups?