LFS-Cup: Indeling en Loting - Halve Finale
-
Beste managers!
Daar ben ik weer. Na een spetterende tweede ronde in Zuid-Korea zijn we toegekomen aan de Halve Finale! Na een heel groot deelnemersveld zijn we nu geslonken naar een schamele 18 koppels. Dit betekent dat we deze ronde in drie groepen van zes koppels gaan spelen. Na hulp @waterhoen19_NL (waarvoor bedankt ) is de volgende indeling tot stand gekomen!
De poule's beginnen nu serieus zwaar te worden, deze Halve Finale zal een en al vuurwerk gaan worden. Enkel de beste twee koppels van elke poule zullen de finale gaan bereiken!
Deze ronde zal er echter niet weer gespeeld worden in Zuid-Korea. De Olympische Spelen zijn immers voorbij, dus daar valt nu verder weinig meer te zoeken. Voor ons volgende land moeten we ons oriënteren op een ander continent. Een continent waar ik persoonlijk nog nooit ben geweest, maar wel heel graag is heen wil: Zuid-Amerika! We gaan op dit continent in een land spelen waar hele mooie dames vandaan komen... Ecuador!!! :flag_ec:
Hieronder de teampakketjes!
Zoals je ziet hangen alle teampakketten prachtig rond de tachtig miljoen euro. Dit zal aan het eind van de halve finale waarschijnlijk niet meer het geval zijn ... Nu het moment waar jullie allemaal op wachten, wie krijgt welke pakket in de handen geduwd?! Ik zal je niet langer meer in spanning laten... hier komt de pakketloting!
Dan zijn we nu aan het einde van het verhaal gekomen, nog even twee korte dingetjes:
- Start morgen tussen 21:00 en 22:00 (hopelijk, GB moet het weer gaan aanmaken)
- Sheet zal hetzelfde zijn als de vorige ronde!Dat was het voor nu, laten we er met zn allen een spetterende strijd van maken!
PS: @reaktorrr_NL and @Brazilian-STARRR_NL : If you need any explanation, please contact me through PM, I'll be happy to help ... I hope Google Transelate will make some sense out of my Dutch story!