CrewCup 62: Loting Eredivisie A
-
In dit topic graag de deelnemende managers en teams opgeven. Alleen managers die in dit topic zijn opgegeven zullen worden toegelaten.
Loting:
Vergeet ook niet om de regels nog even rustig door te nemen.
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/1233/crewcup-regels-opzetOefenwedstrijden tegen niet crewgenoten is niet toegestaan! Het niet tijdig doorgeven van de line-up levert een straf op van -200 (Deadline zondag 23.59) Het innemen van het verkeerde team zal ook leiden tot een straf van -200
Veel succes allemaal
-
Het is onder mijn aandacht gebracht dat de competitie van Venezuela is gewijzigd in de periode dat ik pakketjes heb gemaakt en gisteren heb gepost. Hierdoor kloppen de doelstellingen niet overal meer.
Hierbij de nieuwe indeling van de teams. De loting blijft van kracht.
-
Team 4 .............. Golden Glory
DS4: @alex7ander7_NL
DS7: @EstorilAzi_NL
DS12: @Het Laatste Zetje -
Team 3 OSP
Zulia DS1: wingie85
Zamora DS 10: jeffrey tonder
Portuguesa DS 15: xch13fxx -
Team 6 Illsuions
Monogas DS4: Jermit
Carabobo DS 7: Paramita
Atl茅tico Venezuela DS 12: thomajax020 -
Team 2: The Royal Victoryans
Deportivo T谩chira: Mikkepikke
Mertopolitanos: kevinraar
Estudiantes de Caracas: Shane FC BrugesBoy -
Team 5: Golden Eagles
DS 4: ForceY
DS 7: sementa
DS 12: GewoonRickert -
Oikos doet niet meer mee?
-
Terwijl we nog even afwachten of SV Oikos Nomos nog een line-up doorgeeft of niet zal de competitie vanavond tussen 20:30 en 21:00 wel worden aangemaakt door mij. Ik zal ook gelijk de invites versturen naar iedereen. Mocht hier ergens iets niet goed gaan of heb je na 22:00 nog steeds geen invite ontvangen van mij, stuur mij dan gerust even een PM. Succes allemaal!
-
Oh, grappig dat er hier nog steeds vanuit wordt gegaan dat iedereen fulltime OSM speelt en binnen no-time een line-up post. Vreemd dat het aantal CC-deelnemers zo afneemt...
Ik ga het even rustig bekijken en zal zo posten wanneer ik daar zin in heb.
-
@timeenennaam_nl kan me inderdaad voorstellen dat een line-up opleveren maar liefst binnen 7 dagen na zelf de inschrijving gedaan te hebben als crew voor een bijzonder complexe uitdaging heeft gezorgd. Namens de organisatie mijn oprechte excuses dat deze immense tijdsdruk aan je is opgelegd.
-
@keejos_nl
Dan heb je nog steeds - waarom dat zo is weet niemand - maar 茅茅n dag om de line-up door te geven, noobjeTeam 1
DS1 - timeenennaam
DS10 - Savage_1988
DS15 - Marsupilami -
@timeenennaam_nl said in CrewCup 62: Loting Eredivisie A:
Oh, grappig dat er hier nog steeds vanuit wordt gegaan dat iedereen fulltime OSM speelt en binnen no-time een line-up post. Vreemd dat het aantal CC-deelnemers zo afneemt...
Ik ga het even rustig bekijken en zal zo posten wanneer ik daar zin in heb.
Nou ja, het is op zich wel gezegd dat de Crew Cup maandag zal starten, dus dan is het ook wel logisch om een aantal dagen daarvoor (vooral zondag) het forum in de gaten te houden. Als je dit elke avond 5 minuten had gedaan dan had het geen probleem moeten zijn. We mogen 眉berhaupt al blij wezen dan @Keejos_NL deze taak om een Crew Cup te leiden op zich neemt. Maar goed, gebeurd is gebeurd en laten we hopen op een mooie Crew Cup!
-
Alle uitnodigingen zijn verzonden! Mocht dit bij 茅茅n van jullie niet zijn aangekomen, dan hoor ik dat graag.
-
Tim is gewoon een eerste klas zeikerd trek het jullie niet aan en negeer het gewoon, doe ik ook al een dik jaar
-
Succes allemaal en Golden Glory een beetje meer