NK 2018 - Discussietopic
-
Hi managers is always exciting to participate in the World Cup, this is for me the 5th participation. I played 4 on osm.com from 2015 to 2018 and this is the first on osm.nl. Not everyone appreciates this championship with very special teams (we will see what the staff will entrust us to the next round) would prefer to play with traditional teams and with the market, but I believe that in these conditions see the real value of managers, because you have to adapt your modules to the team you own, playing in a different way than usual.
I wanted to congratulate the 36 qualified managers for the semifinal, but above all for those who did not manage to qualify because they honored the championship until the last day despite the fact that the championship did not reserve particular satisfactions .
Finally, good luck to all and of course may the best win, I leave you with the UNOFFICIAL standing of the managers qualified in the semifinals and that of the crews who brought more managers in the semifinals
That's ll folks -
Hieronder staan de eindstanden van alle 9 NK-poules in de Eerste Ronde!
Poule 1
Poule 2
Poule 3
Poule 4
Poule 5
Poule 6
Poule 7
Poule 8
Poule 9
Geplaatst voor de halve finale:
Poule 1: A touch of magic, Sjoerd Dirksen, Renkie, Sanderjep15
Poule 2: zork angels, tieskie, Fatih Temiszoy, hertardes
Poule 3: IrkçiNL, bas_douma, Pietje Pannenkoek, jan-adder
Poule 4: LLJ992, I Robot, Wiering, Silvester J
Poule 5: Hu_Master, Biglia is the best, richardvandam, desteeluitwehl
Poule 6: Michelin04, FerryFR010, Gore_John, steffan1985
Poule 7: migeil corretti, Carphunter79, J.Shephard, Stelletje
Poule 8: Genious18, SlikHelmond, voetbalsupportersverenigingen, HoppaNmgn (HoppaNmgn zal worden vervangen door Riqin)
Poule 9: versteeg14, YarynneL, Joeri_Gunner, Bram ConjaertsAls NK-organisatie willen wij A touch of magic, zork angels, IrkçiNL, LLJ992, Hu_Master, Michelin04, migeil corretti, Genious18 en versteeg14 van harte feliciteren met de kampioenstitel in hun competitie! De beloningen zullen z.s.m. aan jullie accounts worden toegevoegd.
Mocht een van de geplaatste deelnemers om wat voor reden dan ook niet aan de halve finale meedoen, laat het ons dan zo snel mogelijk weten! Dan kunnen we voor die tijd namelijk nog een vervanger aanstellen.
Loting halve finale NK: woensdag 30 januari
Aanstellen van moderators: 30 januari - 1 februari
Start halve finale NK: maandag 4 februari, rond de middag -
Moderators halve finale:
Poule 1: bas_douma
Poule 2: Silvester J
Poule 3: Renkie -
@Silvester-J_NL Doordat het in de middag word aangemaakt is precies dezelfde ook de wedstrijd?
-
@yassin-mansousri_nl
De competitie wordt maandag overdag aangemaakt en de eerste speelronde zal dinsdagavond zijn! Concreet hebben alle deelnemers dus 1 dag voorbereiding + een aantal uur. -
@silvester-j_nl Wat betreft de uitnodigingen voor poule B, mij viel op dat de managernaam van versteeg14 (stond er met één e) verkeerd gespeld is op het forum! Toevallig weet ik dit omdat hij in dezelfde crew zit als ik.
-
@silvester-j_nl Oh, het is alleen fout geschreven in de tabellen van de loting van vijf dagen geleden, mijn excuses!
-
@keejos_nl Wat mij nu op valt is dat Riqin zich niet heeft gekwalificeerd
-
Laat maar, ik zie dat hij iemand anders vervangt
-
Iedereen van poule 2 heeft een uitnodiging ontvangen. Veel succes allen!
-
Wat mij opviel is dat er ook Belgische managers meedoen met dit NK.
Is het daarom nu ook ge-upgrade naar een wereld kampioenschap (wat de naam van de competitie in ieder geval al doet vermoeden: OSM WC 2018)? -
Bezetting Halve finale:
Elke competitie zit vol! -
@tieskie_nl Er werd al eerder hierover gesproken en de moderators zeiden toen dat het om het Nederlandse platform van OSM ging, dus ook alle Belgische managers die gebruik maken van dit platform en ook alle eventueel andere managers die gebruik maken van het Nederlandse platform. Zo is J.Shephard (zit in de NK-competitie waar jij en ik beide in zitten) vermoedelijk een Engelsman (hij reageerde in het Engels op mijn berichten over onze poule).
Ik vond de naam WC (World Cup) verwarrend, omdat niet alle managers van de wereld meedoen, dus heb ik hem veranderd in Nederlandse Kampioenschappen als moderator van onze poule. -
@bas_douma_nl Op zijn profiel staat Italië
-
@yassin-mansousri_nl
I confirm it, I am an old Italian man . On osm.nl I'm a manager of Same Vision crew, while on osm.com I'm the moderator of The Rebels' Yell -
@tieskie_nl
Het NK is bedoeld voor alle managers die actief zijn op de Nederlandse versie van OSM. Het maakt verder niet uit welke nationaliteit je hebt, dus alle nationaliteiten zijn van harte welkom. Op de World-versie wordt hetzelfde evenement georganiseerd en dit was de standaardnaam voor deze competities.Ik heb de NK-moderators een bericht verstuurd met het verzoek om de naam aan te passen, zodat het voor iedereen duidelijk is dat het om het Nederlandse Kampioenschap gaat.
-
Scusami @J-Shephard_NL!
-
@silvester-j_nl Dank voor de verduidelijkende uitleg
-
@bas_douma_nl
No problem obviously