NK 2018 - Discussietopic
-
@genious18_nl Zo had ik ook zeker niet willen winnen. Jij hebt echt super sterk gespeeld. In de 2e poulefase was je 2 keer veel te sterk voor mij. Gelukkig heb ik daar wat op gevonden haha.. Zie jou in de toekomst wel als winnaar!
-
Gefeliciteerd Wiering! Na die_maostro, SilvesterJ en Renkie ben je nu de 4de NK! Je naam heb je nu wel gemaakt op osm
-
Van harte gefeliciteerd met de verdiende overwinning @Wiering_NL!
De finale was spannend en ging alle kanten op. De verschillen waren gezien het sterke deelnemersveld klein en dit zag je ook duidelijk terug in de uitslagen.
De overwinning voor Wiering komt voor mij toch enigszins als een verrassing gezien de resultaten van de vorige rondes en het verloop van de finale.Steffan1985 begon namelijk erg goed aan het toernooi en een tijdje leek het er op dat niemand het hem nog lastig zou gaan maken. Net zoals in de halve finale heeft een ijzersterke reeks van Wiering in de tweede seizoenshelft de doorslag gegeven, waarmee hij deze overwinning ook volledig heeft verdiend.
Tenslotte wil ik alle 108 deelnemers bedanken voor hun deelname en verder iedereen die heeft geholpen aan het NK. Bij de eerstvolgende editie zal er een ander format gebruikt gaan worden. Hierover volgt later meer. Tot volgend jaar allemaal!
-
De volgende beloningen zijn toegekend aan de prijswinnaars van het NK 2018:
- Winnaar: Wiering (1000 BC)
- 2e plaats: Genious18 (600 BC)
- 3e plaats: Renkie (350 BC)
- 4e plaats: steffan1985 (150 BC)
Beste NK-forumposter: Yassin Mansousri (250 BC)
-
@silvester-j_nl Dankjewel! Ik kan me voorstellen dat het voor jou enigszins als een verrassing komt. Ik stond tenslotte in de 2e poulefase 11e na 8 speelronden. Had toen 7 verschillende opstellingen/tactieken geprobeerd. Werd net 4e. Heb er uiteindelijk in de finale wel profijt van gehad dat ik zo veel uit geprobeerd heb.
-
@silvester-j_nl Wanneer is het volgende NK?
-
@jasperhhc_nl Volgend jaar
-
Van harte Wiering. Uiteindelijk ben je de terechte winnaar. Een jaar lang NK kampioen is een mooie eer! Succes verder en we komen je vast vaker tegen nu.
Groet, Renkie -
Congrats!