NK 2018 - Discussietopic
-
@yassin-mansousri_nl Aangezien de kwalificatieperiode loopt tot half november, we daarna de lijsten op moeten gaan maken en de formele inschrijvingen moeten gaan starten, gaat dit nog wel even duren.
-
@keejos_nl dan gaat het in 2019 door
-
@yassin-mansousri_nl Jij snapt 'm!
-
Mijn competitie eindigt als goed is de 15e van november. Dan ben ik de lul zeker?
-
@meine-van-der-sluis_nl nee, de kwalificatie periode duurt tot 14 november, daarna zijn er nog enkele dagen nodig voor dat de toernooi start
-
Ja, dan ben je de lul.
-
@keejos_nl geloof ik niet
-
Natuurlijk wel.. Het is heel simpel, de kwalificatieperiode loopt van dag X tot dag Y. Alle punten die daarin verzameld en toegekend zijn tellen mee. De punten die buiten die periode behaald worden tellen niet mee. Afhankelijk van hoeveel punten je dus in die periode behaald hebt betekent dit dat je er wel of niet bij zit.
Als hij dus 3000 MP tekort komt (bij wijze van voorbeeld) en die dag na de kwalificatieperiode 5000MP bijgeschreven krijgt, valt hij dus buiten de boot.
-
@keejos_nl Oww zo.
-
@keejos_nl Heb ik weer haha. Laat ik na een half seizoen nou net op 4000 zitten
-
De kwalificatieperiode loopt richting zijn einde! Omdat hier vast vragen over zullen bestaan, hier alvast even de 'way forward' uitgeschreven!
15-11-2018: Alle resultaten van 15 april tot en met 14 november worden opgevraagd bij GB. De top 250 wordt in kaar gebracht.
16-11-2018 - 30-11-2018: Staff Support NL gaat de lijst van boven naar beneden doorwerken om cheaters uit te sluiten en om alle resultaten te controleren.
01-12-2018 - 03-12-2018: Staff Support NL zal via een PM iedereen persoonlijk benaderen in de overgebleven top 200 en aan diegene vragen of ze willen deelnemen.
03-12-2018 - 24-12-2018: In dit tijdslot kunnen managers die zijn benaderd zich opgeven voor daadwerkelijke deelname aan het NL. Hierna is de inschrijving definitief gesloten, ook als je wel tot de top behoort.
25-12-2018 - 31-12-2018: De top 105 van alle aanmeldingen (aangevuld met de drie finalisten van vorig jaar) worden ingeschreven voor het NK.
05-01-2019: Loting voor het NK
06-01-2019: Verdere informatievoorziening over het toernooi wordt op het forum gepost.
07-01-2019: Start van ronde 1 van het NK! -
@keejos_nl ???
-
Ik heb @putse-boys_NL gevraagd om de naam even aan te passen. De competitie is niet gelieerd aan het NK en de behaalde MP in deze competitie vallen volledig buiten de kwalificatieperiode. Overigens is dit wel seizoen 6 van deze competitie, dus de eerste 5 competities hebben gewoon meegeteld. Denk dat de verwarring vooral zit op de zesde editie.
-
Gewoon wat TK'tjes inzetten
-
@appiel_nl Zijn op HA uiteraard uitgeschakeld... @Keejos_NL competitienaam aangepast
-
@keejos_nl dus deze competitie was voor het nk en er worden gewoon mensen in gedeeld??
-
Begrijpend lezen is soms moeilijk. Nee, dit is niet het geval. De naam van de competitie kan elke moderator zelf aanpassen. En @putse-boys_NL koos ervoor zijn competitie voor hem zelf NK kwalificatie te noemen. Staat los van het daadwerkelijke NK.
-
@joost-sœter_nl ohh
-
@keejos_nl said in Aankondiging kwalificatie periode NK:
In dit tijdslot kunnen managers die zijn benaderd zich opgeven voor daadwerkelijke deelname aan het NL. Hierna is de inschrijving definitief gesloten, ook als je wel tot de top behoort.
en als het te weinig hebben ingeschreven?
-
@yassin-mansousri_nl said in Aankondiging kwalificatie periode NK:
@keejos_nl said in Aankondiging kwalificatie periode NK:
In dit tijdslot kunnen managers die zijn benaderd zich opgeven voor daadwerkelijke deelname aan het NL. Hierna is de inschrijving definitief gesloten, ook als je wel tot de top behoort.
en als het te weinig hebben ingeschreven?
Dat staat duidelijk omschreven in een paar posten hierboven van @Keejos_NL .
Dus ga nou eerst is een keer wat lezen voordat je weer van die onnozele vragen stelt!