NK 2018 - Discussietopic
-
@keejos_nl Ok prima, we wachten het af!
-
Start finale: maandag 4 maart, overdag
Moderator: Silvester J -
Prijzenpot NK Finale:
4e plaats: 150 BC
3e plaats: 350 BC
2e plaats: 600 BC
Winnaar NK: 1000 BCDe winnaar mag zich een jaar lang de beste manager van de Nederlandse versie van OSM noemen.
-
@Language-NL
Wie denken jullie dat het NK gaat winnen?Stemmen kan via de volgende link: poll: wie wordt de winnaar van het NK 2018?
-
Ik volg het niet maar heb stem uitgebracht.
-
Alle finalisten zijn zojuist uitgenodigd, veel succes allemaal!
Voorlopige uitslag van de poll:
Migeil corretti is tot nu de grote favoriet met 14 uitgebrachte stemmen. Stemmen kan nog tot morgenavond 20:00, want daarna zal de definitieve uitslag volgen.
-
@vinnievuik_nl @Dave-Jansen_NL @YarynneL_NL
De teams in de finale zijn volledig in balans. Het NK draait er trouwens wel om dat je je in verschillende situaties moet zien te redden als manager en je dus niet het hele NK met dezelfde tactiek speelt, dus daar horen ook teams met afwijkende ratings bij. -
@silvester-j_nl said in NK 2018 - Discussietopic:
Alle finalisten zijn zojuist uitgenodigd, veel succes allemaal!
Voorlopige uitslag van de poll:
Migeil corretti is tot nu de grote favoriet met 14 uitgebrachte stemmen. Stemmen kan nog tot morgenavond 20:00, want daarna zal de definitieve uitslag volgen.
Thanks Silvester, good luck everybody and may the best win!
-
Migeil Corretti had al 14 stemmen geronseld voor de poll goed en wel in de lucht was
-
@vinnievuik_nl said in NK 2018 - Discussietopic:
Migeil Corretti had al 14 stemmen geronseld voor de poll goed en wel in de lucht was
whahaha niemand kent die gast dus dit is sowieso of zelf stemmen of veel maatjes laten stemmen.
-
@dave-jansen_nl dat hele stemmen slaat nergens op. Maar dat er zo gereageerd word triest man. Met niemand kent die gast. Hoezo kent niemand die gast?? Jij kent hem waarschijnlijk niet nee omdat ie geen kl en crewcup speelt. Maar vind niet dat je dan moet doen alsof hij een leek is. Correti is een goeie manager andere sta je nie in de finale nk. Komop migeil
-
@carphunter79_nl said in NK 2018 - Discussietopic:
@dave-jansen_nl dat hele stemmen slaat nergens op. Maar dat er zo gereageerd word triest man. Met niemand kent die gast. Hoezo kent niemand die gast?? Jij kent hem waarschijnlijk niet nee omdat ie geen kl en crewcup speelt. Maar vind niet dat je dan moet doen alsof hij een leek is. Correti is een goeie manager andere sta je nie in de finale nk. Komop migeil
Ik zeg alleen niemand kent hem en dat is denk bij de meeste zo hoor, ik heb niks gezegd over zijn manager kwaliteiten of dat het een leek is.
Als je wilt reageren prima maar lees dan wel wat er staat en ga me geen woorden in me mond leggen. maar goed verder boeit het me niet wie er wint al heb ik een voorkeur naar mijn Goodfellas medemaatje Yarynne.
dus calm your tits verder en we gaan het gewoon meemaken en als hij wint zal ik net zo goed de eerste zijn die hem feliciteerd
-
@dave-jansen_nl OK Dave top. Dan had ik je verkeerd begrepen. Dat de beste maar mag winnen
-
@carphunter79_nl said in NK 2018 - Discussietopic:
@dave-jansen_nl OK Dave top. Dan had ik je verkeerd begrepen. Dat de beste maar mag winnen
Ik ben zelf er note bene uitgegaan door onbekende gasten dus namen zeggen sowieso niet zoveel. had zelf ook graag in de finale gestaan maar heb gewoon zelf gefaald dus volgend jaar maar weer een kans
-
@dave-jansen_nl tsja ik ook helaas. En jammer ja omdat je vorig jaar nog top3 was. Maar ja op naar de volgende
-
Hierbij nog de einduitslag van de poll.
Tussenstand na 3 speelrondes:
Renkie en steffan1985 staan samen bovenaan met 7 punten. -
Stand na Speelronde 5:
Ik weet dat het klein is maar ik moest uitzoomen om alles in 1 screen te passen
-
Succes allen!
-
@carphunter79_nl
Het is natuurlijk ook maar net de waarde die je zelf hecht aan de uitslag zo'n poll. Persoonlijk vind ik het wel een leuke toevoeging, alhoewel je in de praktijk toch vaak ziet dat het anders loopt dan men aanvankelijk had gedacht. Na 6 speelrondes staat nu bijvoorbeeld de manager bovenaan die geen enkele stem in de poll had gekregen. -
@silvester-j_nl Als mensen dat leuk vinden stemmen wie er dan misschien kampioen word. Moeten ze dat lekker doen hoor. Alleen je hebt er nie zoveel aan. Maar ja het maakt mij nie uit hoor jongens als iedereen dat leuk vind moeten de managers die daar behoefte aan hebben lekker hun stem uitbrengen . En het is opzich een leuk idee hoor. Maar ja gewoon lekker voetballen toch?? Voor mij helaas nie meer in het nk. Enne komop manne van de SV crew