NK 2018 - Discussietopic
-
En blijkbaar is er ook nog een nummer 105 die zich kwalificeert, excuus!
Dit zou - op basis van de huidige stand - @machiko_NL zijn met 19769 behaalde MP.Succes allemaal nog even!
-
Die @putse-boys_NL toch, blijft een beest die Tom
-
@keejos_nl
Kun je nog toelichten welke competities precies meetellen?
Ik ben bijvoorbeeld begin april in een competitie begonnen die half mei af was gelopen. Deze is dus gestart voor de kwalificatieperiode, maar wel er binnen geëindigd.
Telt deze dan mee? -
@keejos_nl said in Aankondiging kwalificatie periode NK:
Hierbij de voorlopige tussenstand van de top 104!
Alles wat hier niet op staat zal dus een tandje bij moeten zetten om zich te kwalificeren!
Wow is dit de top 100 ‘wie kan het beste noobs uitnodigen in een kleine competitie’
-
@vertrigo_nl thanks Timo.. Je kent me hoor ik.. Nee wat geluk gehad in sommige competities
-
@desteeluitwehl_nl said in Aankondiging kwalificatie periode NK:
@keejos_nl
Kun je nog toelichten welke competities precies meetellen?
Ik ben bijvoorbeeld begin april in een competitie begonnen die half mei af was gelopen. Deze is dus gestart voor de kwalificatieperiode, maar wel er binnen geëindigd.
Telt deze dan mee?Yes. Alles wat in begindatum tot einddatum is behaald aan MP telt mee.
-
@keejos_nl Kan het zijn dat hier wat mis gaat? Als ik bijvoorbeeld bij mijn eigen profiel mijn HA punten binnen de periode op tel, dan kom ik op 46.850. Ook bij de rest sluit het niet echt aan. Of zie ik iets over het hoofd? Ben benieuwd.
-
46.850.mp in die periode ??? ben jij superman ofwa
ikzelf kom aan 15000 dus zal er niet bij zijn. -
@santheman11_nl Volgens Keejos is de tussenstand ongeveer een maand oud, dus op de helft van de kwalificatie.
31.180 was je score 2 competities geleden, het klopt! -
@keejos_nl Ok, die had ik even over het hoofd gezien. Het maakt allemaal natuurlijk niet zoveel uit, iedereen die op zijn HA speelt en wat invites verstuurt staat hier wel tussen, maar dacht even voor de zekerheid. Thanks voor de snelle reactie en nogmaals: top dat je je zo inzet voor de trouwe OSM-er. Jij pakt het op waar GB het steeds laat liggen, dat is erg prettig.
Wanneer komen jullie overigens met meer info? Dus wat voor competitie gaat het worden? Inclusief transfers? Ik weet dat dat de afgelopen jaren niet zo was, maar ik hoop toch een beetje dat het er dit jaar wel onderdeel van uit maakt. De scout mag er wat mij wel uit, maar transfers voor mij wel een beetje onderdeel van het spelletje.
-
@santheman11_nl Mijn intentie is om het twee weken voor de kwalificatiewindow sluit allemaal een beetje in place te hebben. Daarna zullen we overgaan tot de concrete 'aanmelding' voor het event. Met andere woorden: Iedereen die zich heeft gekwalificeerd krijgt een kans om zich in te schrijven in een bepaald timeframe. Voor wie zich dan niet heeft ingeschreven, zullen we over gaan tot uitnodigingen van nummer 106, 107, etc. etc. Net zolang totdat het spelersveld vol is.
-
Wat jammer is, Het is aan hoe je Moet kwalificeren bijna Onmogelijk om Het NK te spelen, Want heel Nederland doet mee. Wat ik graag zou Willen is dat er in de volgende editie Kwalificatie Competities worden gespeeld, dat is in mijn geval wat eerlijker.
Ik hoop dat dit een goed idee is en dat het wordt gebruikt de volgende keer -
@yassin-mansousri_nl said in Aankondiging kwalificatie periode NK:
Wat jammer is, Het is aan hoe je Moet kwalificeren bijna Onmogelijk om Het NK te spelen, Want heel Nederland doet mee. Wat ik graag zou Willen is dat er in de volgende editie Kwalificatie Competities worden gespeeld, dat is in mijn geval wat eerlijker.
Ik hoop dat dit een goed idee is en dat het wordt gebruikt de volgende keerDie waren er wel altijd misschien een idee voor Keejos omdit weer te doen, als daar de ruimte voor is
-
Puntensletjes moeten helaas ook een kans krijgen
-
@the-best-manager-in-the-world_nl thanks he.. Hahaha
-
@dave-jansen_nl said in Aankondiging kwalificatie periode NK:
@yassin-mansousri_nl said in Aankondiging kwalificatie periode NK:
Ik hoop dat dit een goed idee is en dat het wordt gebruikt de volgende keerDie waren er wel altijd misschien een idee voor Keejos omdit weer te doen, als daar de ruimte voor is
Vorige editie was Open inschrijving, dit is kwalificatie o.b.v punten. Volgende editie wordt weer open inschrijving.
-
Jurgen @Keejos_NL heb je nog een keer een update of komt die in november weer?
-
@putse-boys_nl Dat laatste
-
NK moet wel snel beginnen vind ik