Discussie / Tussenstanden topic CK 2018
-
Maandag 4 juni gaan we los!
-
Ziet er allemaal erg mooi en duidelijk uit, maar heb nog wel een paar vragen:
Door wie wordt er bepaald wie de moderator wordt? Of moeten de twee crews die tegen elkaar battlen, dit onderling regelen?
Wanneer wordt het land gekozen? En wanneer wordt er geloot welke teams we krijgen?Alvast bedankt.
Groet,
Pieter -
@pieterhofstra_nl5 said in Discussie / Tussenstanden topic CK 2018:
Ziet er allemaal erg mooi en duidelijk uit, maar heb nog wel een paar vragen:
Door wie wordt er bepaald wie de moderator wordt? Of moeten de twee crews die tegen elkaar battlen, dit onderling regelen?
Wanneer wordt het land gekozen? En wanneer wordt er geloot welke teams we krijgen?Alvast bedankt.
Groet,
PieterModerator is het thuisspelende spelende team en dit zal duidelijk worden na de loting.
De persoon die aangeduid is als moderator zal de competitie moeten starten.Op de andere vragen zal Robbie moeten antwoorden.
-
Er staat bij de line up voor zondag 23:59 inleveren.
Ik neem aan dat dit volgende week zondag is? -
@pieterhofstra_nl5
Er zal steeds voor de start van de ronde geloot worden wie de competitie aan zal maken. het uit of thuis team. Land maken we later deze week bekend net als de teamverdeling.@De-Boterbloemen_NL
Klopt, altijd de zondag voor de start. We starten altijd op maandag. -
TK aan? Dan hoeft het voor mij eigenlijk al niet meer lol. Waarom zouden we allemaal die coins verbrassen? Zonder gaat prima toch?
-
@mikevanderhilst_nl said in Discussie / Tussenstanden topic CK 2018:
TK aan? Dan hoeft het voor mij eigenlijk al niet meer lol. Waarom zouden we allemaal die coins verbrassen? Zonder gaat prima toch?
Ben in principe ook voor batles zonder TK. Veel leuker.
-
Persoonlijk vind ik dat je zonder TK's een deel van de tactiek van een battle juist weghaalt en "flow" bijna allesbepalend maakt... Hoop daarom ook dat het maximum van 4 TK's zoals bij bijna alle grote battle toernooien aangehouden gaat worden. Zo blijft het aantal BC dat je moet spenderen acceptabel, maar valt er met TK's wel tactisch een verschil te maken.
-
@braamsie-_nl said in Discussie / Tussenstanden topic CK 2018:
Persoonlijk vind ik dat je zonder TK's een deel van de tactiek van een battle juist weghaalt en "flow" bijna allesbepalend maakt... Hoop daarom ook dat het maximum van 4 TK's zoals bij bijna alle grote battle toernooien aangehouden gaat worden. Zo blijft het aantal BC dat je moet spenderen acceptabel, maar valt er met TK's wel tactisch een verschil te maken.
Het liefst zou ik zien (en met mij nog veel meer managers) dat er geen TK's zijn op zo'n toernooi.
Maargoed ben bang dat gb daar anders over denkt! -
4e TK is ook al 100 bc natuurlijk.
-
@keejos_nl Inderdaad heb tegenwoordig een abonnement bij GB bc`s kopen
-
Koop ze ineens in bulk kom ik even toe.
-
@de-boterbloemen_nl said in Discussie / Tussenstanden topic CK 2018:
Het liefst zou ik zien (en met mij nog veel meer managers) dat er geen TK's zijn op zo'n toernooi.
Maargoed ben bang dat gb daar anders over denkt!GB heeft hier helemaal niets mee te maken. Bij heel veel battle-toernooien op OSM NL/World is het de normaalste zaak van de wereld dat trainingskampen zijn toegestaan. TK's vormen namelijk een strategisch onderdeel van een battle en hebben veel invloed op het verloop van een battle. Als crew is het belangrijk om te kijken tegen wie je ze het beste in kunt zetten en in welke fase van de battle je dit doet. Oftewel, gezamenlijk tactische keuzes maken die het beste teamresultaat tot gevolg kunnen hebben.
@keejos_nl said in Discussie / Tussenstanden topic CK 2018:
Ik vind het mooi dat - als er met TK's wordt gespeeld - er in ieder geval een maximum wordt gehanteerd wat nog beetje in de acceptabele range blijft.
Trainingskampen:
-
"Er mogen maximaal 4 Trainingskampen worden ingezet per manager. Besloten trainingen mogen wel 6x gebruikt worden. Overtreding van de Trainingskampen zal flink worden bestraft door de organisatie".
-
"Het inzetten van een 5de trainingskamp betekent 500 punten aftrek voor de betreffende manager. Bij inzet van een 6de trainingskamp of een 2de manager die zijn 5de trainingskamp inzet zal de crew gediskwalificeerd worden".
Je bent per battle dus maximaal 196 BC's kwijt aan trainingskampen en besloten trainingen, aangezien het niet is toegestaan om een 5e (200 BC) of 6e TK (500 BC) in te zetten.
-
-
4 TK’s kan ik nog wel mee leven. Dat is oke.
-
@De-Boterbloemen_NL @Vertrigo_NL @A-touch-of-magic_NL @The-best-manager-in-the-world_NL @waterhoen19_NL @Sanderjep15_NL @GewoonRickert_NL @Silvester-J_NL @stannleyy_NL @Contador43_NL @MikevanderHilst_NL @wooper_NL @maxaldinho_NL @PieterHofstra_NL5 @MrBrian17_NL (Ik tag standaard de inschrijvers, hiervan weet ik dat ze op het forum komen, wil je dat ik iemand anders uit je crew tag in het vervolg laat me dat dan even weten)
De eerste ronde zal zich afspelen in Honduras!
Team 1:
Olimpia 30,27
Honduras Progreso 23,71
Marathon 23,05
Montagua 22,02
Real Sociedad 18,84
Totaal 117,89Team 2:
Juticalpa 24,30
Vida 24,61
Real Espana 23,16
Platense 23,34
Sociedad Sol 21,97
Totaal 117,38Dit betekent dus dat GF, IMP, OSU, LFS, KL, OSP, AOS en OFF team 1 hebben geloot en de moderators zullen leveren voor de battle. Graag bij de line up achter de naam van de manager die hem zal gaan openen een (m) zetten, deze managers zullen een aanmaakinstructie ontvangen. Opgelet, er kunnen geen instellingen worden aangepast dus het zal in 1x goed moeten gaan!
De line ups kunnen in dit topic gepost worden. Jullie hebben tot zondag 23.59 om ze te posten. Veel succes allemaal!
-
Mijn fout, ben de captain vergeten
CK2018 - Laatste 16: Art of Soccer vs Old Glory
Team 2:
JSnakser - Juticalpa
sir melvin - Vida
Voske2704 (c) - Real Espana
john dierks 40 - Platense
desteeluitwehl - Sociedad Sol -
CK2018 - Laatste 16: GoodFellas vs Etos Rukkers
Line up GoodFellas:
Olimpia PowerShot Stef