Tis mooi geweest
-
Hoi allemaal!
Ik heb besloten te stoppen al de EM voor het Nederlands platform.
In 2016 was ik de Crew Staff gejoind, waarna vrij snel dat werd opgeheven en ik alleen als EM doorging. (met mn oude cs leden als klankbord, thanks daarvoor!)Ik heb met veel plezier alle events voor jullie georganiseerd. Waar ik dit lang met veel plezier en volle inzet heb gedaan merkte ik dat het de laatste tijd meer moeten was geworden dan dat ik het nog echt leuk vond om te doen.
Jullie hebben me leren kennen als een eigenwijze manager die alles op zn eigen manier deed. Ik heb dit altijd gedaan met de overtuiging dat die manier de beste manier voor de crews waren.
Toen Jurgen ( @Keejos_NL ) de CC oppakte na de verplichte pauze zag ik in hem de ideale opvolger voor mij. Ik had hem benaderd en het leek hem leuk om het te gaan doen. Aan hem nu de taak om van die 3000 appcrews forumcrews te maken (Dit heb ik altijd 1 van de leukste dingen gevonden)
Verder wil ik nog even benadrukken dat alle mods, supportstaf, EM en CM allemaal vrijwilligers zijn die het spelletje leuk vinden en eigen vrije tijd in het spelletje stoppen om het voor iedereen leuk te houden.
Jurgen, heel veel succes met je nieuwe rol als EM!
-
Veel respect voor het geleverde werk Robbie.
Als het een job begint te worden in plaats van een hobby is het inderdaad beter om de fakkel door te geven.
Denk dat met Jurgen er ook een mooie en gemotiveerde opvolger is.
-
Bedankt voor al het werk Robbie!
Jurgen, veel succes in de toekomst!
-
Tijd om de crews terug te dringen... Succes Jurgen. Btw, Robbie, stuur je nog die mail naar mij?
-
Bedankt voor de mooie tijd Robbie. Succes Jurgen
-
Bedankt voor alles wat je deed Robbie!! Topper!
-
Robbie topper, altijd leuk om met je gecommuniceerd te hebben bedankt voor alles gozer.
Jurgen veel succes gewenst, en dat gaat je zeker lukken
-
Thanks Robbie. Toch een lastige tijd geweest, met alle veranderingen naar 3.0, en de nieuwe CC. Je hebt dat prima gedaan!
Jurgen, jij hebt met je tomeloze inzet voor de laatste CC al laten zien dat je een prima vervanger gaat zijn. Alleen nog laten zien dat je dat ook langere tijd vol kan houden
-
Hulde en succes!
-
Member of Honour, en terecht! Mooi dat ze ook bij GB je inzet waarderen.
-
@vinnievuik_nl said in Tis mooi geweest:
Member of Honour, en terecht! Mooi dat ze ook bij GB je inzet waarderen.
dit is goed om te zien en bedankt voor alles maatje, tijd om de fakkel door te geven
of zoals wij zouden zeggen: Hoe laat is het?
-
Bedankt voor je bijdrage Robbie! Het moet inderdaad leuk blijven.
-
@furrax_nl said in Tis mooi geweest:
Wij zeggen dan 'Tijd om je leven te beteren'.Wij zeggen ander en beter.
(grapje Robbie)
-
Bedankt voor de bewezen diensten Robbie en natuurlijk de prettige samenwerking in het verleden!
-
Jurgen verder veel succes, een bevlogen man met hart voor de zaak, precies wat we nodig hebben nu!
-
Thanks kerel! (En de rest natuurlijk ook! )
-
@robbiebb_nl
Prima gedaan Robbie, bij vragen had je altijd het juiste antwoord. Toch een mooie tijd je uitstekend ingezet ook voor de crews.Jurgen heel veel succes, mooi dat je al dagelijks de tussenstanden post voor de Crewcup en KL.
Top! -
Namens alle leden van de BeneCrew willen we jou hartelijk danken voor alle energie en tijd die je er in hebt gestoken. Hulde voor al je werk bij de crewcompetities. We vonden het tof dat jij dit deed.
BEDANKT