Aankondiging Toernooi
-
Hoi allemaal, Ik kondig een Toernooi aań*.
Ik heb voor de toernooi 64 Plaatsten over.
Wat moet je doen?
Type je OSM naam en de plaats waar je staat in de Ranglijst
je mag Ook meerdere namen geven, van vrienden, Crewgenoten etc
mocht er 64 spelers hebben ingeschreven, schrijf je gewoon in! Je weet nooit of je toch word aangenomen... (Niks Moet)*Let Op: of het toernooi definitief gaat gebeuren Is Niet zeker
-
@dave-jansen_nl Datum is nog niet bekend. Het ligt ook aan Hoeveel er zullen mee doen. en of het toernooi überhaupt komt weten we ook niet. maar goed dat je het even doorgeeft, Ik ga sws Rekening met jou houden
-
Hoe zit het hiermee?
Misschien handig om de datum, concept , ... even te vermelden.
64 spelers is echt wel veel hoor, de KL die zo populair is haalt dat zelfs niet. -
@wooper_nl ach ja, er is nog een plan B bij ons. na de CrewCup gaan we de mensen zoeken die we willen dat ze meedoen. Lukt dat niet wordt plan B ingeschakeld
-
we zullen zien
-
@yassin-mansousri_nl Na de crewcup is er gewoon weer een nieuwe crewcup
-
Als ik jou was zou ik niet te veel moeite in steken aangezien er genoeg andere toernooien zijn waar al net genoeg animo voor is...!
-
@vertrigo_nl weet ik, maar ik bedoel dat de spelers kunnen deelnemen op basis van deze CC
-
@tomruitenbeek_nl ik denk zelf dat je gelijk hebt, Maar ik ga toch kijken of het lukt
-
@tomruitenbeek_nl Je banner vind ik machtig
-
Misschien beter om meteen je plan "B" te starten. 64 deelnemers is gewoon gek veel. Met veel geluk geraak je aan 1/3 van die 64 spelers die je nodig hebt.