CrewCup 66: Meldpunt overtredingen
-
-
Mijn crew moet ik helaas hier gaan melden: Line-up komt na deadline
-
@yassin-mansousri_nl Zorg eens voor deftige en actieve leden ipv te lopen zeuren.
-
@furrax_nl Inderdaad ja
-
Ik moet me opnieuw melden, ik heb al gezegd welke teams we hebben, maar Luis Enrique 14 heeft alsnog de verkeerde team gepakt(Borussia Dortmund ipv Eintracht Frankfurt) Pffffffff
-
Straf opgevoerd. @Yassin-Mansousri_NL
-
@keejos_nl Heel jammer
-
@yassin-mansousri_nl Ja, 't is wel echt een prestatie zo... Na twee speelronden dik onder de 3 computers qua totaalscore is doorgaans geen goed teken..
-
spelen van een oefenwedstrijd tegen een niet crewgenoot: Christiano hier tegen Shephard
-
Haha geniaal, je geeft jezelf aan
-
@vinnievuik_nl Heb je het over mij?
-
@yassin-mansousri_nl Nee, over mij had het zelf nog ni gezien .. en Shephard melde me dat het andersom was, dus ik ging er vanuit dat die het wel juist had dus poste het meteen, maar het blijkt dus idd dat Shephard zelf in de fout is gegaan.. fail ! Achja, shit happens we zijn toch eerlijk e
-
@maxaldinho_nl Oh haha, Ik dacht omdat ik het zelf 2x moest doen
-
@maxaldinho_nl -100 toegekend.
-
Hi to all, sorry if I write in English but I assure you that if I tried to write in Dutch I would do other damage I wanted to apologize for the mistake, in this period I'm playing with 8 slots between osm.com and osm.nl maybe they are a bit too many, so I played the friendly vs Christiano immediately after the match forgetting to be in the slot of CC.
Then the next day I saw the result and, since I lost 1-4 and I still have confusion between thuis and uit I was convinced that it was he who sent it I apologize to everyone for the error and especially to Christiano for giving him an error he had not made -
@j-shephard_nl No harm done mate. Enjoy the competition!
-
Foute transfer van LFS:
Bebeto heen en weer tussen Espanyol en Athletic Bilbao.
-
@vinnievuik_nl -250 toegekend aan @putse-boys_NL en -250 toegekend aan @De-Boterbloemen .
@wooper_NL : Wil je deze beide straffen opnemen in je sheet? Dank.
-
@keejos_nl Dat wordt dan -500 omdat de CL 200% is?
-
@yassin-mansousri_nl Ja, 250 strafpunten per persoon maal de competitie coefficiënt is in totaal 250 x 2.0 x 2 = 1000.