Spion: Niveau stadion/veld IOS
-
Is het misschien mogelijk dat net zoals op de webversie de spion ook aangeeft welk niveau het veld van de tegenstander heeft? (dus 2%/4%/6%)
Nu kan dat namelijk (als ik het goed heb tenminste en niet blind ben) alleen op de webversie, want op IOS heb ik het (vooralsnog) nog niet gezien.
Screenshot bijgevoegd om voorbeeld te geven
-
-
Zou inderdaad een mooie toevoeging zijn. Ben het ook nog niet tegengekomen op iOS.
@Yassin-Mansousri_NL Erwin reageert wel op de momenten dat hij dit wil en hier tijd voor heeft.
-
@joost-sœter_nl Het heeft inderdaad geen haast voor mij.
Als ze tijd hebben reageren ze wel, ze zijn immers druk met andere dingen. Het is niet dat ze full time forum moderator zijn. -
Goed idee! Zeker als die info al beschikbaar is op de website wil je dit ook bij de andere platforms hebben.
-
En het is ook wel handig als het dikgedrukt komt te staan als een tegenstander een tk inzet. Net als bij de speelstijl en formatie het geval is.
-
@choukou_nl Je krijgt altijd een melding als je tegenstander een Trainingskamp inzet toch? Behalve als hij of zij eerst een besloten training doet, dan weet je van niks
-
Ja idd, misschien ook wel overbodig. Viel me alleen wel op. Net 6 wedstrijden achter de rug en meteen 2 tk's tegen vandaag. Ben benieuwd...
Maaruh, ontopic:
Goed idee. Denk eerlijk gezegd dat het ook wel aan de app toegevoegd zal worden, aangezien ze zich vooral op de mobiele speler richten.