Gola Diggers zoekt crew voor crewcompetitie
-
Ik wilde graag weten of er een crew geïnteresserd is om mee te doen met onze crewcompetitie seizoen 4.
Er zullen ongeveer 18 leden uit de Goal Diggers en ongeveer 14 leden uit onze talentcrew Young Goal Diggers meedoen.Wij willen 3 of 4 competities spelen met elk 12 teams en dan maken we gebruik van een promotie/ degradatie systeem.
Dus zijn we hiervoor nog opzoek naar een crew met ongeveer 16 actieve managers die hier aan mee wilt doen.
Ik hoor het graag als jouw crew dit ziet zitten!
-
Dankjewel!
-
@jordyrcjr_nl Leuk hoor dat je een crewcompetitie wilt beginnen, maar 16 managers in 1 is best wel veel(als je dat bedoelt). Je bent natuurlijk niet de enige
-
Niet eens een bekende crew. KL is de bekendste dus meer zullen er ook niet komen.
-
Ik zou crewcomp met je eigen crew doen dan met promotie degradatie dat zullen wij ook gaan doen na onze huidige crewcompetitie.
-
@mestreech07022017_nl Willen ze ook. Maar ze vragen of er een crew is die daaraan meedoet
-
Het is ons inmiddels gelukt 3 competities vol te krijgen met onze talent crew en eigen crew.
Mocht er nog een crew geïnteresseerd zijn voor de volgende keer dan hoor ik het graag! -
@jordyrcjr_nl Laat al je 48 leden aan de Kanarifuglene League Meedoen!
Deze toernooi is heel veel meer waard dan alleen 42 man
-
Veel succes heren!
Maar wat Yassin zegt.. doe ook een keer mee met de KL league:) is al een bestaand concept en doen veel sterke spelers aan mee. Kunnen jullie je gelijk meten met de rest.
-
@mikevanderhilst_nl dankjewel, we zullen dit onthouden