CrewCup 67: Meldpunt overtredingen
-
Meld hier als crews in overtreding zijn met een screenshot als bewijs.
Wij zullen de overtreding bekijken en indien nodig een straf bepalen en uitspreken in het opgelegde straffen CC 67 topic, welke aangemaakt zal worden wanneer dit relevant wordt.
-
This post is deleted!
-
hier de printscreen ging wat mis bij de vorige
-
@ryanschellekens_nl snap nooit waarom "buitenstaanders" dit moeten melden. Beetje triest gedoe
-
@mrauto_nl Leg eens uit wat je bedoelt met buitenstaanders?
-
@ryanschellekens_nl Ok, ik zal het bekijken en de straf toepassen indien nodig
-
@joost-sœter_nl geen staflede
-
@mrauto_nl Hoeft ook niet, maar als je in de illusie leeft dat wij dagelijks alle gebeurtenissen van 8 competities gaan doorjakkeren dan zal ik je bij deze uit de droom helpen.
Dus voel je vrij om een overtreding te melden, voel je vrij om het na te laten, doe vooral wat voor jezelf lekker voelt. Maar zo lang er geen melding komt, zullen er ook geen strafpunten worden toegekend bij "overtredingen".
-
Oefenwedstrijd gespeeld tegen een speler van een andere crew
-
Bij ons, Same Vision in de EL, heeft een managers (IrckciNL) uit het niets zijn account verwijderd.. geen idee waarom ofzo, we komen zo snel mogelijk met een vervanger en nemen ook de strafpunten erbij...
-
@maxaldinho_nl Hoi Max, thx om het even te melden. Was deze speler trouwens niet geblokkeerd?
-
Was sowieso een raar geval.
-
@wooper_nl Geen idee..? we zagen gewoon ineens dat zijn profiel verwijderd was, hij was ook nog niet zo lang bij de crew, dus we kennen hem eig ook niet zo goed.. was het een cheater dan? Hij stond ook wel 1e in onze crewcompetitie (zijn 1e seizoen) dus mss dat het daarom zo 'goed' ging..
In ieder geval komt Carphunter79 hem vervangen, kan de moderator harmjelle500S1 hem een uitnodiging sturen aub?
-
@maxaldinho_nl Die avatar zag ik al een 2 tal weken bij hem
Meine van der sluis is mod bij jullie. Ik zal hem een berichtje sturen.
-
@wooper_nl thx!
Ik weet ook wel dat die ook nog speelt op de osm.com servers.. onder de naam 'Doktor Muhittin Topalak'