Discussietopic CK 2019
-
Kan één (of meer) van de finalisten een update geven over de finale?
-
@Silvester-J_NL said in Discussietopic CK 2019:
Kan één (of meer) van de finalisten een update geven over de finale?
Looking for Silverware 1253
GoodFellas 1053De ronde van deze avond is daar niet bijgerekend.
-
Finale is ontzettend spannend. Zal tot de laatste ronde spannend blijven. Beide crews kunnen nog winnen!
-
Wij staan voor, maar zal op de laatste speeldag gaan aankomen. Beide crews kunnen nog winnen!
-
Fijn dat je mijn post nog even in net andere woorden zet, Chris
-
Gefeliciteerd LFS. Het was een spannende battle waarin het ontzettend dicht op elkaar lag, al is het op papier toch nog een flinke overwinning voor jullie geworden.
-
Eindstand Finale CK 2019
Het was een ontzettend hoogstaande finale die tot de laatste ronde spannend bleef. Gelukkig konden we onze voorsprong verdedigen en is het een mooie winst geworden. Ik wil GF bedanken voor de battle, dit is wel een van de beste battles die ik heb mogen meemaken hier op OSM.
Ik wil iedere crew die deelgenomen heeft erg bedanken. Zonder jullie kunnen events zoals het CK niet meer georganiseerd worden. Laten we hopen dat we de komende jaren het CK, en vele andere events, kunnen blijven organiseren
-
Proficiat LFS!
-
Proficiat LFS.
-
Gefeliciteerd LFS
-
Gefeliciteerd LFS!!
-
Gefeliciteerd met het winnen van deze CK-editie, LFS!
Verder alle crews bedankt voor dit jaar deel te nemen aan de Crewkampioenschappen!
-
Het was een mooie en hele spannende finale. Het lag constant dicht bij elkaar en beide crews hadden kans op de winst. Was mooi om Goodfellas eindelijk eens te treffen en om weer eens een battle op zo'n topniveau te spelen. Uiteraard enorm blij met de 2e CK overwinning van LFS. Tot volgend jaar. Wij zullen onze titel uiteraard verdedigen!
-
Gefeliciteerd LFS!