Discussietopic CK 2019
-
Ck indeling the young legendz
daanos17 doel 1
rudiclaeys Doel 3
jojo de meester 19 doel 5
gekske24 doel 7 mod + Captain
sjico doel 9 -
OSM Strikers Pro Squad heeft nog geen line up opgegeven?
-
@jordyrcjr_nl klopt, en ik krijg geen reactie.
-
@wooper_NL dat is wel jammer. Maar dan krijgt YGD nu een walk over toch?
-
@jordyrcjr_nl Klopt.
-
@jordyrcjr_nl als jullie daarvoor kiezen wel ja we willen ook wel met een straf beginnen om deze domme fout van mij een soort van recht te zetten
-
!!Officiele Mededeling!!
-
Start derde poulewedstrijd: Maandag 22 juli. De competitie moet tussen 21:30 en 22:30 (CEST) worden aangemaakt.
-
Regels en indeling poulefase kan hier worden gevonden, lees ze voor het begin nog goed door: https://forum.onlinesoccermanager.com/topic/43193/ck-2019-reglement-en-speelschema.
-
Cosa Nostra en Goal Diggers gaan door naar de KO. Voor het duel tussen osm striker pro squad en young goal diggers zoeken we nog een oplossing. Info volgt later.
Het land voor deze ronde is India, met de volgende teamverdeling:
Belangrijk: Mochten er problemen zijn met het aanmaken van de competitie, neem dan contact op met de organisatie.
Veel succes
-
-
@jeffrey-tonder_nl en @wooper_NL
We hebben dit besproken en we kiezen voor de walk over aangezien we vandaag ook 2700 minpunten hebben gekregen in de crewcup.
Regels blijven regels. -
@29101996_nl Ok dan noteren we dat.
Even voor de duidelijkheid: De Crew Cup en CK zijn 2 verschillende events en het zijn 2 verschillende situaties.
Torenzeil heeft 8 spelers opgesteld op verschillende posities.
In OSM striker pro squad kon de beheerder geen line up posten (zwangerschap vrouw) + de medebeheerder kon ook geen line up posten (gehandicaptenzorg).
In het eerste geval kunnen we spreken van opzet, in het 2e geval is het meer overmacht.
Nu, er was voldoende tijd om een Line Up door te geven. De reminders zijn op 17 juli verstuurd geweest naar iedere crew.
-
@29101996_NL Succes met de volgende ronde en bedankt voor jullie snelle reactie
-
@wooper_NL : we merken dat er weer 2 uur verschil zit in de scouts tijdens de 3e battle van het NK (16 uur en 14 uur).
Dit was de reden waarom destijds het 1e duel uitgesteld werd. Hoe wordt hiermee omgegaan in het derde duel? -
@mr-lok_nl Ik heb geen bericht gekregen van 14uren durende scouts.
-
@wooper_nl ik heb nogmaals geïnformeerd binnen onze crew, het blijkt een misverstand te zijn, is wel 16 uur en geen 14 uur, sorry voor de verwarring
-
Is het (voor een volgend CK) geen optie om in de laatste poulewedstrijden de gestopte teams te vervangen door bijvoorbeeld de beste verliezers uit de vorige poulewedstrijden? Is eigenlijk maar een kwestie van punten samen te tellen om de best geplaatste verliezers te kennen en een 2e herkansing te bieden, en is (naar mijn mening) toch interessanter dan al die walk-overs te laten staan.
-
Ja dat is eventueel een optie. Helaas wel jammer om te zien dat er zoveel walkovers zijn ontstaan uberhaupt, maargoed.
-
@the-best-manager-in-the-world_nl
Ik denk dat je dat blijft houden, maar dat is niet erg. Groepsfase is imo ook gewoon om dat soort crews eruit te filteren. -
aanstaande maandag starten we met de ko-fase van het CK, hou de berichtgeving goed in de gaten!
-
"tijdens het gehele toernooi mag een manager voor 1 crew uitkomen." Deze regel willen we nog door de vingers zien bij het begin van de KO ronde door deze redenen.
- Alle events zoals de CC, CC world, CK, KL, duels en crew competities zullen bijna tegelijkertijd starten
- Studenten van hoge scholen en universiteiten die nu pas op vakantie kunnen gaan
- De scholen die terug beginnen (voor ouders en voor kinderen) een hectische periode
-
!!Officiele Mededeling!!
Start eerste KO fase: Maandag 26 augustus. De competitie moet tussen 21:30 en 22:30 (CEST) worden aangemaakt.
Regels kunnen hier worden gevonden: https://forum.onlinesoccermanager.com/topic/43193/ck-2019-reglement-en-speelschema
-**-
Hierbij een overzicht van de wedstrijden die gespeeld zullen worden:
Doorgeven lineup:
deadline: Zondag 25 augustus, 23:59. Mis je als crew zijnde deze deadline, zal je een straf krijgen van -50
-**-
Voorbeeld hoe je de lineup doorgeeft:
Wedstrijd x: Crew A vs Crew B
Doel 1: Manager 1 (captain)
Doel 3: Manager 2
Doel 5: Manager 3
Doel 7: Manager 4
Doel 9: Manager 5*Indien je crew de moderator moet leveren, moet achter een van deze namen dus ook de aanduiding (mod) komen te staan. (home team moet een moderator aanstellen) *
-**-
Het land waarin we spelen zal later bekend worden!
Lees a.u.b. goed de regels door. Mocht je vragen hebben gelieve een van de organisatoren een bericht te sturen.Succes!
-
This post is deleted!