Discussietopic CK 2019
-
@fatsheeran_nl said in Discussietopic CK 2019:
@vertrigo_nl Op welke uitzondering van de regel doel je nu? Ik zie staan: "Het foutief aanmaken levert een straf op"
En later:
"Wanneer de competitie foutief wordt aangemaakt levert dit een straf van -100 punten op. "
Ik zie de door jouw genoemde uitzondering niet. Maar misschien lees ik er overheen.Ga je hier serieus een punt van maken? Er zit niemand in die foutieve comp, @EstorilAzi_NL heeft dit direct opgelost met het aanmaken van een competitie met de juiste instellingen. Iedereen zit daar reeds in.
Als jullie dan zo graag een punt hadden gemaakt, was dan helemaal niet toegetreden tot de competitie
-
@vertrigo_nl said in Discussietopic CK 2019:
@vertrigo_nl Op welke uitzondering van de regel doel je nu? Ik zie staan: "Het foutief aanmaken levert een straf op"
En later:
"Wanneer de competitie foutief wordt aangemaakt levert dit een straf van -100 punten op. "
Ik zie de door jouw genoemde uitzondering niet. Maar misschien lees ik er overheen.Ga je hier serieus een punt van maken? Er zit niemand in die foutieve comp, @EstorilAzi_NL heeft dit direct opgelost met het aanmaken van een competitie met de juiste instellingen. Iedereen zit daar reeds in.
Als jullie dan zo graag een punt hadden gemaakt, was dan helemaal niet toegetreden tot de competitie
Ik stel volgens mij op een hele redelijke wijze een vraag. Een vraag die je overigens niet beantwoord.
-
Sorry, maar Ik moet hier wel om lachen.
@Gilles-Brunelos_NL @FatSheeran_NL Een verkeerde titel hoort niet bij foutief aanmaken. Het is bijvoorbeeld voor het uitnodigen van managers op de manier wat tegen de regels is.(volgens mij ook de enige)
Wat @Vertrigo_NL zei, de titel kan aangepast worden. -
@gilles-brunelos_nl said in Discussietopic CK 2019:
Sorry dat we dit moeten doen maar alle punten kunnen helpen
Melding overtreding: aanmaken foutieve competitie / Foutieve competitie naam
https://ibb.co/b7WnTFrEdit: zit ook niemand van jullie in de foutieve comp, niets aan de hand dus
Dus volgens jou moest 1 iemand van onze 5 gewoon ff joinen? Hoe belachelijk ging dat niet geweest zijn?
Ik heb het gewoon gepost omdat ik dacht dat het zou tellen als overtreding. Als het niet zo is, dan is het niet zo. Geen nood om daar verder over door te gaan.
-
Hallo allemaal,
Een andere competitienaam mag inderdaad niet, maar er staan daar ook geen strafpunten op.
GG had een probleem, GG heeft het (in mijn ogen) netjes opgelost. -
Sorry dat we dit moeten doen maar alle punten kunnen helpen
Melding overtreding: aanmaken foutieve competitie / Foutieve competitie naam
https://ibb.co/b7WnTFrEdit: zit ook niemand van jullie in de foutieve comp, niets aan de hand dus
Dus volgens jou moest 1 iemand van onze 5 gewoon ff joinen? Hoe belachelijk ging dat niet geweest zijn?
Ik heb het gewoon gepost omdat ik dacht dat het zou tellen als overtreding. Als het niet zo is, dan is het niet zo. Geen nood om daar verder over door te gaan.
Ja, dat zou vrij belachelijk zijn geweest, maar ook logisch, toch?! We hebben tenslotte een beperkte hoeveelheid slots op onze accounts, dus dat kan in dat geval een probleem opleveren.
Naast bovenstaand bericht van @wooper_NL en de pm van jou naar @EstorilAzi_NL waarin je schijnt te hebben aangegeven het prima vindt zo en dat het goed opgelost is, denk ik dat de kous daarmee af is
Rest mij nog om jullie succes te wensen, dat de beste moge winnen.
-
Ik zie de door jouw genoemde uitzondering niet. Maar misschien lees ik er overheen.Het gaat in dit geval erom dat je bijv Trainingskampen aan laat staan of de Timers kan afkopen etc.
Dit kan je niet meer aanpassen en is de comp dus verkeerd aangemaakt.Als hij met een standaard naam is aangemaakt is de naam van de comp verkeerd maar de comp. niet verkeerd aangemaakt.
Door een simpele aanpassing is de naam aangepast en kan er dus gewoon zonder problemen doorgespeeld worden.Je mag dit soort dingen ten allen tijde gewoon aangeven en doorgeven en de organisatie zal dan tot een uitleg en besluit komen.
Succes aan alle crews verder deze battle
-
@dave-jansen_nl said in Discussietopic CK 2019:
Ik zie de door jouw genoemde uitzondering niet. Maar misschien lees ik er overheen.Het gaat in dit geval erom dat je bijv Trainingskampen aan laat staan of de Timers kan afkopen etc.
Dit kan je niet meer aanpassen en is de comp dus verkeerd aangemaakt.Als hij met een standaard naam is aangemaakt is de naam van de comp verkeerd maar de comp. niet verkeerd aangemaakt.
Door een simpele aanpassing is de naam aangepast en kan er dus gewoon zonder problemen doorgespeeld worden.Je mag dit soort dingen ten allen tijde gewoon aangeven en doorgeven en de organisatie zal dan tot een uitleg en besluit komen.
Succes aan alle crews verder deze battle
Dankjewel voor je reactie. Ik moet zeggen dat ik al snel interesse in dit soort potjes moddergooien verlies maar hier gaat toch iets scheef in de communicatie volgens mij.
Ik lees van te voren de regels en heb eerdergenoemde quotes zien staan in de regels. Vervolgens krijg ik een uitnodiging van de captain van de tegenstanders met een competitienaam: "foutief niet joinen!!"(zoals te zien in de link van Gilles). En het bericht aan onze captain was dat er een competitie aangemaakt is met verkeerde instellingen.
Die naam heeft mij nooit geboeid en ik snap ook niet waar die suggestie opeens vandaan komt. Ik speel dit voor het eerst en weet dat de regels best wel streng zijn, en als ik een fout maak zal ik hier zeer zeker op bestraft worden daar ben ik mij van bewust. Kennelijk is de oplossing van Golden Glory voldoende bevonden. Prima, maar het was op zijn minst erg slordig.
-
Estoril had een competitie gemaakt met de verkeerde instellingen, heeft dit meteen aangegeven aan de captain van Cosa Nostra + heeft de competitienaam veranderd zodat iedereen wist dat men deze competitie niet moet joinen.
Daarna heeft hij contact opgenomen met de organisatie en heeft hij op een ander slot de competitie geopend met de juiste instellingen.
Hij heeft correct gehandeld.
-
Restart bij
The young legendz v.s Cosa nova
Cosa nova heeft verkeerde teams gepakt 2x doel 1 en denk dat er dan strafpunten zullen volgen ?
-
Er lijkt verwarring te zijn rondom te situatie van de battle Golden Glory - Cosa Nostra. Voor de duidelijkheid: Golden Glory heeft de competitie in eerste instantie verkeerd aangemaakt. Hiervoor geldt nog steeds het volgende:
"Aanmaken competitie: Wanneer de competitie buiten de aanmaakperiode of foutief (met verkeerde tools) wordt aangemaakt dan levert dit een straf van -100 op. Als de competitie 24 uur na de aanmaakperiode nog steeds niet is aangemaakt dan zal dit een reglementaire overwinning voor de uitspelende crew opleveren."
Conclusie: Fijn dat Golden Glory het goed heeft opgelost verder, maar de straf van -100 zal dus gewoon gegeven gaan worden. Het is niet anders, we moeten wel een strenge lijn trekken.
-
@mestreech07022017_nl Ja, -100 voor het verkeerde team pakken.
-
@timeenennaam_nl enkel the new saints
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Waarop wordt gebaseerd? Op een bericht met melding van competitie met verkeerde naam? Geen screens toegevoegd aan de post met bewijs van foutieve naam of foutieve instellingen.
@wooper_NL geeft eerder aan dat er correct werd gehandeld door de captain, de fout werd onmiddelijk gemeld aan de organisatie, competitie werd in onderling overleg met Cosa Nostra iets later correct aangemaakt.
Het lijkt me dat de gegeven straf geen poot heeft om op te staan. Als de straf niet zou worden weggescholden, lijkt me dat we maar eens aan de deuren van Gamebasics moeten gaan kloppen. De knop voor het regelen van de instellingen van de competities staat op een zeer ongelukkige plaats en wordt snel overkeken. Dit werd in het verleden al meermaals aangegeven, maar zoals met alles wordt er door Gamebasics amper naar hun Nederlandse managers geluisterd. -
@killing-spread_nl Alles is inderdaad correct verlopen. Dit neemt natuurlijk niet weg dat de eerste competitie fout is aangemaakt.
Gelukkig kwam niemand van Cosa Nostra in de competitie, of er kwam een restart.
De organisatie komt enkel tussenbeide als de crews geen oplossing vinden.
Mocht Cosa Nostra nu zeggen dat men toch tevreden is hoe Estoril het afgehandeld heeft, dat de competitie toch gewoon kan doorgaan en daarom men geen strafpunten wil geven, dan komt de organisatie daar niet in tussen en krijgen jullie geen strafpunten.
-
Zyn tevreden hoe het werd opgelost maar is nog steeds een spel waarbij iemand moeten winnen. De 100 punten kunnen ons hierbij helpen dus aanvaardén we deze.
-
@The-best-manager-in-the-world_NL
We hebben maandag met Cosa Nostra besloten om 21:30 de competitie aan te maken. Toen competitie aangemaakt met foute instellingen, dit METEEN naar Cosa Nostra gestuurd om de competitie NIET te joinen.
Ze hebben dat gedaan en wij hebben binnen de tijd (tot 22:30) een nieuwe competitie aangemaakt, afgesproken met Cosa Nostra om deze competitie om 22:15 te starten. Iedereen gejoint binnen een kwartier, alles ging verder goed. Cosa Nostra kon het over het hoofd zien, we hadden alles netjes opgelost via de PM. vervolgens gaan ze hier klagen over strafpunten.
Ik heb een gesprekje gehad met wooper maandagavond en dinsdagmorgen op de app, daar heb ik dit hele verhaal verteld. Ik vertelde letterlijk op dinsdag 8:12: '' Hebben de nieuwe competiite nog aangemaakt tussen half 10 en half 11. Niemand van tegenstander joint de foutieve comp en gewoon netjes afgesproken dat we om kwart over 10 herstart doen. Cosa Nostra was het hier mee eens. Vervolgens gaan ze verwarring zaaien op 't forum en ons 100 punten aan onze broek proberen te smeren. Niet echt netjes. Want er is in principe niets gebeurd.''
Ik citeer zijn antwoord daarop om dinsdag 8:13: ''Nee, daarom gaan we jullie ook geen strafpunten geven''.
Niet netjes om dan alsnog strafpunten te geven.
Daarbij is het ook niet netjes van Cosa Nostra om hier te gaan klagen over strafpunten als we alles netjes hebben afgerond. Eerst in pm zeggen ''100 strafpunten bespaard haha''. En een half uur later een PM sturen met ''Ga het wel melden op forum''. Beetje jammer.
-
@estorilazi_nl Ik ken het verhaal en ik weet wat er gebeurt is. Zolang Cosa Nostra geen melding deed gingen jullie geen strafpunten krijgen.
Daarom zei ik ook dat de organisatie geen strafpunten zal geven omdat de 2 crews dit moeten bespreken met elkaar.
Van Cosa Nostra hun kant heb ik geen klachten gehad waardoor ik dacht dat alles geregeld was tussen jullie.
Nu, de situatie is veranderd nadat Cosa Nostra officieel de 100 strafpunten eist. Omdat beide crews geen oplossing vinden beslist de hoofdorganisator (the best manager in the world) om GG toch de strafpunten toe te kennen.
-
Laat ik boven alles voorop stellen dat het me persoonlijk niet zo heel veel uitmaakt of die straf gegeven zou worden of niet maar we hebben het nu al wel als team besloten aan te geven.
Ik vind het bijzonder dat er een twee dagen lang gediscussieerd wordt over 100 strafpunten. Feit is dat je een fout hebt gemaakt, zonder dat er sprake is van onmacht ofzo. Hoewel je die fout zo snel mogelijk geprobeerd hebt te herstellen, heb je hem wel gemaakt. Je had dit zelf kunnen voorkomen en geen risico hoeven nemen op strafpunten, dat is niet gebeurd. Neem die 100 strafpunten dan ook gewoon aan.
Hoop dat we desondanks alles nog een leuke battle kunnen hebben. Veel succes in ieder geval!
-
Wooper, dat jij begint met posts van GG te upvoten, is iets wat ik ferm betreur. Je geloofwaardigheid als organisator en moderator verdwijnen dan ook als een magnum ijsje in een voorverwarmde oven van 220 graden.
Toen wij vorige keer tegen Crew9 (jou crew geloof ik) een foutieve competitie hadden aangemaakt, stonden jullie allemaal met een volledige fanfare & vuurwerk die 100 strafpunten op te wachten. Maar nu dat wij tegen GG moeten spelen, lijkt het wel alsof je er alles aan wilt doen om ons die 100 strafpunten (wat eigenlijk niets is, zie de score van ons duel) voorsprong te ontnemen.
Lucas heeft het helemaal mooi kunnen verwoorden. Jullie hebben effectief wel een fout gemaakt. Ik kon ook je PM genegeerd hebben en gewoon in die foutieve competitie geweest zijn, maar dat leek me toch ook niet echt volwassen. Ja het is mss niet 100% sportief om dit aan te geven, maar het is nog steeds een spel met als doel te winnen.
Ik hoop er toch een aangename & leuke battle van te maken. Die 100 strafpunten zullen wel zo belangrijk niet zijn. Jullie staan toch op de nummer 1 van de duel ranglijst voor een reden?