Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.
-
Met zo weinig deelnemers is een wolf als burgemeester in het begin al erg gevaarlijk lijkt me.
Nu weten we niet wie er een wolf is.
Ik zou het liefst geen ervaren speler als burgemeester zien, omdat een ervaren wolf zichzelf nog wel een paar dagen buiten schot kan houden en dan kan je met zo weinig deelnemers heel snel de overhand creëren.Een ervaren burgemeester als burger smeekt er ook om om opgegeten te worden.
Ik ga zelf po een naam stemmen die ik niet van oude spellen herken, maar ik zie vanzelf wel hoe jullie daar over denken -
Als mensen nog vragen over hun rol hebben, hoor ik het wel!!
-
Hier kan ik mij wel in vinden
-
Dit spel is nieuw voor me, maar heb begrepen dat het geinig is. Verwacht van mij vooral domme acties
-
NB Kijk niet raar op als je rol niet in openingspost staat. En bij onduidelijken kan je me alles vragen per PM
-
Cupido heeft arbeid verricht. Er is een koppel ontstaan!!
-
Wiedat dan
-
@vinnievuik_NL said in Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.:
Dit spel is nieuw voor me, maar heb begrepen dat het geinig is. Verwacht van mij vooral domme acties
me too
-
Ik stel mijzelf kandidaat om burgemeester te worden.
Met mij als burgervader aan het roer kunnen wij tezamen het kwaad bestrijden dat de wolven aanrichten om zo orde op zaken te stellen en de rust terug te laten keren in dit ooit zo vreedzame dorpje.
Stem dus op mij (Silvester J) als burgemeester van Wakkerdam!
-
@Dave-Jansen_NL said in Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.:
moet ik PB stemmen bij jou voor burgemeester, ik snap er nog de ballen van wat ik moet doen heb al 12x die uitleg gelezen hahaha.
maarja gewoon spelen dan zien we welNee hier in topic
-
Burgemeesterstemming:
Silvester J: I
Motivatie: Topspeech om U tegen te zeggen.
-
Ik pleit ervoor dat Sir Ralph postuum burgemeester wordt.
-
Burgemeesterstemming:
Silvester J: II
-
Silvester J: 3
-
Silvester J: 4
-
Als dit de kant is waar deze stemming op gaat wil ik best schaapachtig meedoen, is ook niet echt een persoon die ik anders per se wil
Silvester J: 5
Voor nu geloof ik het allemaal wel. Zodra je bij de laatste 4/5 spelers bent mag er absoluut geen wolf burgemeester zijn. Zodra we rond de laatste 10 zitten moeten we telkens serieus overwegen of we de burgemeester willen executeren.
-
ik stem voor Icarus90 als burgemeester
Die doet niet mee of kan niet meedoen
-
@Glennevire_NL said in Weerwolven van Wakkerdam OSM stijl.:
ik stem voor Icarus90 als burgemeester
Die doet niet mee of kan niet meedoen
dan stem ik voor de wolf Memphis United