Kanarifuglene: [KL] League
-
@the-best-manager-in-the-world_nl I could be the PM for KL4! @mrtgll33-test_NL
Please detail send me For league tools.
-
Invites voor KL1 zijn eruit.
Helaas komen er diverse foutmeldingen naar boven bij de invites, als "Manager die je wilt uitnodigen bestaat niet" en "Manager die je wilt uitnodigen zit al in de competitie".
Heb meerdere invites eruit gegooid per persoon en veel managers lijken er wel in te zitten. Dus op hoop van zegen dat het verder goed gaat... -
@Braamsie-_NL
@cobus10101_NL
@putse-boys_NL
@Victoryo0_NL
@Chris-Albers_NLBij jullie krijg ik nog meldingen
-
invites voor KL2 worden om 21:35 verstuurd
-
@maricja_nl Zou gefixed moeten zijn mits je het via de ios app doet -> https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/26866/ip-kan-geen-managers-uitnodigen-voor-crewcomp/7
-
@vertrigo_nl Er komt een remake morgen, dus voor nu maakt het niets meer uit. Heb geen ios. Hopelijk gaat het morgen beter. Thanks voor je post iig.
-
************ INVITES VOOR KL4 ZIJN VERSTUURD!!!! *************
-
-
******* OPROEP *******
KL1 zal morgen opnieuw gestart worden. Door een bug met de uitnodigingen, is niet iedereen even eerlijk in de competitie gekomen.
@putse-boys_NL
@jonesy_NL
@cobus10101_NL
@wingie85_NL
@Victoryo0_NL
@Braamsie-_NL
@waterhoen19_NL
@McWilliam_NL
@Genious18_NL
@MikevanderHilst_NL
@the-Skippy_NL
@Renkie_NL
@Flougle92-NL
@Rubber890_NL
@Mick77_NL
@Hans016_NL
@JOPIE1313_NL
@Chris-Albers_NL -
@killing-spread_nl
KL 3 start morgen. Er is een moderator gevonden, maar het is nu wat laat om de competitie nog aan te maken. -
********* KL3 START MORGEN 7 MAART *********
-
@maricja_nl na de simulatie? Want dan moet ik mijn wekker zetten
-
Voor de duidelijkheid
KL1 en KL3 starten vanavond tussen 21:00 en 22:00!
-
Tot nu toe nog helemaal niks verkocht . Seizoen is nog niet eens begonnen en ik sta al 1-0 achter.
-
@the-best-manager-in-the-world_nl niet lullig bedoeld maar kan die tijdspanne ook korter, anders moet ik mss uur gaan refreshen om snel te kunnen scouten. En anders wil ik mij ook wel eens aanbieden als aanmaker van een comp als dat een probleem is.
-
KL1 gaat rond 21:00 - 21:30 starten. We zijn nog aan het kijken of die bug is opgelost!
-
Is er nog een plek over in KL4? Zo ja wil ik graag meedoen.
-
Het is weer een klein beetje fout gegaan bij de aanmaak van KL1. Is helaas dus iets in het systeem wat een beetje fucked is, en een oplossing vanuit GB nodig heeft. Gelukkig ging het wel een stukje beter dan gister.
Belangrijk: Ik laat samenwerking voor de EERSTE scout toe, om zo de gedupeerden nog te kunnen compenseren. Hou het wel een beetje redelijk, dat is mijn enige voorwaarde eraan
-
Welke sheetDS voor Frankrijk gebruiken we?