Kanarifuglene: [KL] League
-
********* KL3 START MORGEN 7 MAART *********
-
@maricja_nl na de simulatie? Want dan moet ik mijn wekker zetten
-
Voor de duidelijkheid
KL1 en KL3 starten vanavond tussen 21:00 en 22:00!
-
Tot nu toe nog helemaal niks verkocht . Seizoen is nog niet eens begonnen en ik sta al 1-0 achter.
-
@the-best-manager-in-the-world_nl niet lullig bedoeld maar kan die tijdspanne ook korter, anders moet ik mss uur gaan refreshen om snel te kunnen scouten. En anders wil ik mij ook wel eens aanbieden als aanmaker van een comp als dat een probleem is.
-
KL1 gaat rond 21:00 - 21:30 starten. We zijn nog aan het kijken of die bug is opgelost!
-
Is er nog een plek over in KL4? Zo ja wil ik graag meedoen.
-
Het is weer een klein beetje fout gegaan bij de aanmaak van KL1. Is helaas dus iets in het systeem wat een beetje fucked is, en een oplossing vanuit GB nodig heeft. Gelukkig ging het wel een stukje beter dan gister.
Belangrijk: Ik laat samenwerking voor de EERSTE scout toe, om zo de gedupeerden nog te kunnen compenseren. Hou het wel een beetje redelijk, dat is mijn enige voorwaarde eraan
-
Welke sheetDS voor Frankrijk gebruiken we?
-
Voor alle KL1 deelnemers. Er mag geboden worden op de spelers van PSG!
Bijvoorbeeld Cavani, Draxler en Di Maria (91+ aanvallers) of Ben Afra, Pastore (83+ middenvelders) mogen weg. Naar elk bod of bericht zal serieus gekeken worden nu deze spelers wederom gefaald hebben in de Champions League.
-
@waterhoen19_nl PSG faalt al jaren Europees. Middelmatige ploeg.
-
@furrax_nl
Inderdaad, het wordt eens tijd dat ze wat gaan investeren daar. -
@silvester-j_nl Hebben ze genoeg gedaan, investeren. Helaas dit jaar niet goed uitgepakt die miljoenen.
-
This post is deleted!
-
@mikevanderhilst_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Welke sheetDS voor Frankrijk gebruiken we?
:point_up_2_tone2: ?
-
De SheetDS sheets zijn inmiddels gemaakt, deze zullen vandaag gepost worden door @waterhoen19_NL
-
@the-best-manager-in-the-world_nl En is er al bekend wie deze gaat bijhouden?
-
Ik zal vanavond de sheets gaan updaten voor komend seizoen. Dan zal ik deze weer gaan uploaden, en mogen degene die zich geroepen voelen de stand bijhouden
-
@the-best-manager-in-the-world_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
De SheetDS sheets zijn inmiddels gemaakt, deze zullen vandaag gepost worden door @waterhoen19_NL
Hierbij de sheetdoelstellingen:
Frankrijk:
België:
Saudi-Arabië: