Kanarifuglene: [KL] League
-
Ik zit er nu ook in na afwezigheid! Succes!
-
@furrax_nl Welkom terug en veel succes!
-
Leuk dat jullie samen spelen in de LFS-cup, maar de Kanarifuglene league speel je toch echt als individu...
-
Jij mag ook minstens scoutwaarde op mijn spelers bieden hoor skip. Ik verkoop geen drol aan engine dus voel je vrij om spelers op te halen bij juve.
-
@the-skippy_nl ik snap het probleem niet???
-
Het is wel heel toevallig dat jullie samen een duo vormen bij de LFS-cup en dat jij nu 2x vrij goedkoop een speler haalt bij Juve...
Maar ik heb m'n zegje gedaan, dus laten we er verder weer een leuke competitie van maken!!
-
Opstelling vergeten. Gelukkig viel de schade mee en pakte ik nog een puntje!
-
@lunatics5314_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Maar we krijgen dus ook niet te horen waarom we niet geholpen worden?
Omdat ze niet geïnteresseerd zijn in mensen die hun spel spelen.
-
@KL2 De eerste speelronde is geweest, dus we kunnen eindelijk een restart doen. Ik verzoek iedereen voor vanavond ontslag te nemen. Tussen 21:00 uur en 22:00 uur wordt een nieuwe competitie aangemaakt. Uitnodigingen volgen.
-
Denk dat ik iets teveel heb betaald aan mijn scout.
-
KL2 is aangemaakt en uitnodigingen zijn verstuurd. Heb alles dubbel gecheckt, dus nu kan het niet meer fout zijn haha.
-
the goals are different now..
-
Nu al een goed eerst huwelijk met de KL
Eerste 2 wedstrijden in de KL 3 allebei rood gepakt en dus verloren
Love it, hopen dat het beter gaat in de toekomst..
-
@keejos_nl joeri_gunner wilde volgens mij ook meedoen
-
@jeffrey-tonder_nl Hij is van harte welkom, maar hij heeft zijn inschrijving zelf verwijderd en ik heb hem er niet meer over gehoord. Er is nog een team beschikbaar.
-
In KL2 nog een lege plek...
@grootegastking_NL (die in de eerst verkeerd aangemaakte er ook niet in zat)@lunatics5314_NL (mijn eerste tegenstader) is net gejoined: Welkom!