Kanarifuglene: [KL] League
-
@mikevanderhilst_nl de goeroe gaat een weekie naar schotland in de highlands en daar heb ik mijn vrienden beloofd dat ik me niet met osm zou bezig houden vandaar dat ik ff oversla en het is ook maar de vraag of ik daar bereik zou hebben en dat vind ik niet eerlijk als ik dan mijn opstelling niet zou kunnen maken tegenover managers waartegen het dan wel lukt, wss doe ik de editie erna wel weer mee, succes allen iig
-
Nee, dat doe ik liever niet. Ik heb dit nooit eerder gedaan en vrees dat het dus kan mislopen...
-
Best iemand anders laten aanmaken dus. Sorry.
-
Zijn er nog teams vrij? Dank.
-
@furrax_nl Voor nu niet. Misschien dat sommige managers (in KL3) de invite niet accepteren, maar laten we niet op de zaken vooruit lopen.
-
Dan schrijf ik me later wel terug in.
-
Uitnodigingen zijn verstuurd. Mocht er iets niet goed gegaan zijn, let me know.
-
@rísingstar_nl Timers direct afronden staat aan zie ik, dat was niet de bedoeling denk ik?
-
@keejos_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
We zijn nog steeds op zoek naar een moderator voor KL1, bij voorkeur met enige ervaring!
Het gaat alleen om het aanmaken van de competitie, de standen kan ik wel doen.Ik kan de competitie zo wel aanmaken.
-
@geert-van-h-_nl is inderdaad even iets niet goed gegaan
-
@rísingstar_nl Wel goed dat je de comp wilden aanmaken! Alleen jammer dat deze instelling aan staat, zo kunnen de bc pompers er op los gooien met hun geld Volgende keer gaat dat helemaal goed
-
@renkie_nl
Zal ik de competitie KL 1 om 22.45 uur aanmaken? -
@renkie_nl wat mij betreft een prima plan Raymond. Echter heb ik het niet voor het zeggen. Anders maar verzetten naar morgen.
-
Ik ben voor!
-
@mikevanderhilst_nl said in Kanarifuglene: [KL] League:
Ik ben voor!
Goed, keejos gaf ook zijn goedkeuring
-
@geert-van-h-_nl Hij is ook niet goed op privé gegaan, waardoor er iemand in zit die er niet in hoort. Ben ermee bezig om te kijken hoe we dit kunnen oplossen. Wellicht dat er een nieuwe competitie aangemaakt moet worden. @allemanagersvankl2